網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年8月8日 星期六

【無謂搏】王浩信唔評論楊明唔自愛:飲咗酒唔可以揸車 #楊明 #王浩信

有醉駕前科的楊明,今日凌晨涉嫌再度酒後駕駛在山頂發生意外,意外後楊明被發現滿身酒氣,警方到場把腳步浮浮他扶上救護車送院,其間他涉嫌拒絕提供酒精測試被捕 ...






有醉駕前科的楊明,今日凌晨涉嫌再度酒後駕駛在山頂發生意外,意外後楊明被發現滿身酒氣,警方到場把腳步浮浮他扶上救護車送院,其間他涉嫌拒絕提供酒精測試被捕,送往瑪麗醫院治理,今日鬼祟離開醫院,獲准保釋,9月須向警方報到。

消息傳出後,有不少人感到震驚,覺得他不愛惜自己前途,明知酒後不應該駕駛,知法犯法!今日王浩信在將軍澳出席活動,被問到楊明涉嫌醉駕,他表示不知道怎樣說才好:「最重要梗係人冇事,無論乜嘢人都好,飲咗酒唔可以揸車,喺呢啲情況,我會搭車或者call車返屋企,無謂搏呀!」

問到有否覺得楊明不珍惜機會,王浩信說:「呢啲嘢唔輪到我哋講,等公司處理喇,始終冇人想發生意外,所以不如做好自己嘅工作,我冇搵佢呀,佢應該有好多嘢要處理,畀啲時間佢喇,留番見到面先再傾。」張振朗亦表示最緊要人沒有事,希望楊明在家好好休養。

另一方面,與楊明合作多次的高海寧,她當然希望拍擋沒有事,但為免打擾對方,所以暫時未有send短信問候,再問有否留意最近楊明有否身體不適,抑或透露過壓力大?高海寧表示平時工作時會見面,但不會私下約食飯,其他事她不方便評論。

王浩信和張振朗未有send短訊問候楊明。


高海寧希望拍擋沒有事。


有不少人覺得楊明不珍惜前途。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新

iOS/Android


鍾意就快D Share啦!