網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年8月8日 星期六

【聚散有時】潘小濤淚別《晴朗》 盧覓雪下周歸位開咪 #盧覓雪

資深傳媒人潘小濤早前宣佈離開商業二台時事節目《在晴朗的一天出發》,今日是小濤最後一日開咪,節目組在facebook開直播,兩小時節目中,聽眾不斷留言表 ...






資深傳媒人潘小濤早前宣佈離開商業二台時事節目《在晴朗的一天出發》,今日是小濤最後一日開咪,節目組在facebook開直播,兩小時節目中,聽眾不斷留言表達不捨,亦收到果籃、蛋糕和心意卡等,小濤多次在直播室落淚,拍檔阮子健拍拍他膊頭安慰。

潘小濤在節目中回顧這15年在商業電台主持節目的點滴和趣事,笑稱為免自己太激動,所以事前已經錄好一段獨白,他哽咽地表示「真係好唔捨得」,接着便播出錄音:「呢幾日睇到大家嘅留言,特別係嗰啲讚美嘅說話,竊竊之喜之餘,都覺得感動同唔捨得,但更多嘅係受寵若驚,或者受之有愧。當我決定辭職嗰一刻,本來係諗住靜雞雞咁走,正如我當日係悄悄的來,我心諗,唔好話有冇人挽留,冇被請走已經係偷笑。但係睇到大家嘅支持同不捨,對我離職嘅理解,簡直好似生活喺兩個平衡時空,真係好唔真實。」他續說:「『7年之癢』婚姻呢一關,我自己可以過到,商台呢一關我都可以過到,我喺商台都做咗15年,獨獨係《晴朗》呢一關係過唔到。」小濤提到過去的日子的確感受到壓力:「如果唔係輕輕鬆鬆兩個鐘,我諗真係癲咗。」

最後,小濤借蘇軾的詞向聽眾道別:「『人生到處知何似,恰似飛鴻踏雪泥;泥上偶然留指爪,鴻飛那復計東西。』能夠喺商台同《晴朗》留低一啲印記,係我一生最榮幸,亦都係最大嘅成就,人生有聚有散,世界無不散之筵席,好多時有啲決定係耐人尋味,將來係點,大家拭目以待。再見喇!各位朋友,總有一日我哋可以喺晴朗的一天出發,願光榮永耀我城!」

至於接任人選,林海峰在節目內表示:「好多人都問我究竟邊個接潘小濤班,我哋而家就見到佢啦。」然後就見到盧覓雪拿着鮮花現身直播室,送花給小濤並擁抱,再宣佈下周一會歸位開咪,最後小濤以一句:「黑暗嘅盡頭就係光明,各位再見!」為《晴朗》的主持生涯劃上句號。

節目完結後,節目組再另外開多次facebook直播,分享聽眾送來的各式各樣禮物,一班《晴朗》節目同事更送上寫有「一個時代的終結」鏡給小濤留念,更讓他拿着鏡框,眾人在倒影中揮手合照,場面搞笑。不少網民知道盧覓雪接任都表示期待,林海峰還建議小濤日後做YouTube節目時索性用「一個時代的終結」做節目名:「你到時個名就叫黃標啦,因為你條片到時一定有黃標。」

《晴朗》一直以「嬉笑怒罵」為宗旨,節目首播時,由吳君如、林海峰、杜汶澤及盧覓雪主持,直至2008年8月,主持人盧覓雪離開《晴朗》,當時由朱薰接棒,朱薰於2012年12月放產假,就改由潘小濤暫代主持,2020年8月,潘小濤離開《晴朗》,就由盧覓雪重回叱咤《晴朗》做主持。

離開工作多年的節目,小濤多次表示不捨。


小濤亦多次在直播室落淚,拍檔阮子健就拍拍他膊頭安慰。


盧覓雪現身直播室向小濤獻花。


下周一盧覓雪將回歸節目。


齊齊向鏡子揮手。


《晴朗》節目同事更送上寫有「一個時代的終結」鏡子給小濤留念。


潘小濤最後一日主持《晴朗》。


網民留言。


網民留言。


網民留言。


潘小濤坦言感到不捨。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新

iOS/Android


鍾意就快D Share啦!