網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年8月8日 星期六

江美儀:離開亞視失業兩年 江美儀簽無綫靠親戚關係 #亞視 #江美儀 #無綫

近排成日見到江美儀。藝人江美儀近日因劇集《殺手》及烹飪節目《女人必學100道菜》曝光高企,日前接受電台訪問時,首披露12年前約滿亞視後兩年才跳槽無綫之 ...




近排成日見到江美儀。


藝人江美儀近日因劇集《殺手》及烹飪節目《女人必學100道菜》曝光高企,日前接受電台訪問時,首披露12年前約滿亞視後兩年才跳槽無綫之謎,她說:「事隔多年先爆單料大家知,如果唔係吳君如,我根本入唔到TVB,真嘅。」指當年無綫斟君如再開節目《星星同學會》,她問無綫是否不夠人,可考慮江美儀,結果無綫高層樂易玲簽了江美儀,江美儀又爆:「當年合約條件唔好,兩年一個騷,係好平、好平,但冇辦法。」


兩年前,江美儀宣布同吳君如弟弟吳君祥(Vincent)結束十一年情,事後被爆她跟吳君祥其實早於2006年已經在美國西雅圖秘密註冊,吳君如幫江美儀簽無綫實則是幫弟婦。對於為何隱瞞已婚,江美儀就話:「做呢一行生活好透明,好多事唔容許自己話事,唯一可以守就係呢個秘密,係很低能。最初我哋協商好,就係唔想講,一直想保持呢個秘密。」


拍拖幾個月就結婚


她又透露和前夫拍拖幾個月就結婚,但不是衝動,大讚前夫:「Vincent好好,唔係壞人,亦覺得女人點都要嫁一次,佢好很照顧我。只不過到後期,大家步伐唔一致,發生咗好多事,但絕唔關第三者事,佢多數喺內地工作,同聚少離多有關,只可以講大家太注重事業。大家有努力挽救過,最後坐低傾,分開令大家開心啲,都冇諗過會有人揸到呢啲咁confidential嘅事,係天網恢恢。」江美儀回復單身後,坦這對婚姻再沒憧憬,但如有個伴亦是好事。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!