掃呢頁CODE去手機

2020年12月29日 星期二

張栢芝:收近百萬唱2首歌?張栢芝失聲死頂狂走音 #張栢芝

失咗聲都要唱!近年於內地發展的藝人張栢芝,日前到廣州登台,有傳收近百萬酬勞唱2首歌,但當晚卻不幸失聲,令表現失準。佢一出場即表明:「我會盡全力表現,因 ...




失咗聲都要唱!


近年於內地發展的藝人張栢芝,日前到廣州登台,有傳收近百萬酬勞唱2首歌,但當晚卻不幸失聲,令表現失準。佢一出場即表明:「我會盡全力表現,因為其實我失咗聲,但失聲唔係一個理由,就算真係唱唔到,都會將整首歌表演給大家。」


其後佢獻唱代表作《星語心願》時,初時因技術問題出現咪嘴情況,及後以真聲演出,即全程沙聲兼頻頻走音,之後再翻唱《留給最愛的說話》,更力竭聲嘶兼破音,令佢急急同大家致歉:「唔好意思真係好失聲,雖然真係唱到好難聽,但我都會盡全力。」完成演出後,佢亦尷尬表示:「我都忍唔住想笑。」其走音片段隨即於網上瘋傳,但亦有唔少網民大讚佢專業,即使失聲都唔失場。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!