掃呢頁CODE去手機

2020年12月29日 星期二

【眼濕濕】疫情下轉做直播賺錢自救 陳婉婷要十二歲小粉絲送禮接濟 #陳婉婷

Hebe喺疫情下生活費都成問題。
【眼濕濕】疫情下轉做直播賺錢自救陳婉婷要十二歲小粉絲送禮接濟Hebe喺疫情下生活費都成問題。陳婉婷(Hebe)聯同StellaYeung 楊芷羚、電競 ...




【眼濕濕】疫情下轉做直播賺錢自救 陳婉婷要十二歲小粉絲送禮接濟

Hebe喺疫情下生活費都成問題。

陳婉婷(Hebe)聯同Stella Yeung 楊芷羚、電競KOL蔥蔥、Model 為直播平台拍攝廣告,眾人以Party Look造型上陣,順道補祝聖誕節。Hebe就話疫情初期收入大受影響,被迫轉投主播行列,仲講到眼濕濕:「初時收入真係好差,係佢哋叫我唔好放棄,先撐到𠵱家。𠵱家做直播都叫維持到生活, Fans送禮物畀我再收分成。我記得有個Fans得12歲,我都叫佢只係睇好啦,唔好充值,點知佢用晒利是錢送禮物畀我,最終畀家人發現禁止佢再玩。」

 

離開TVB後她最後一部劇作《堅離地愛堅離地》終見天日,Hebe仲自爆係電視精,一直追睇ViuTv《全民造星3》,尤其好鍾意陳澤言(CY),係她心目中杯茶!但她就冇咁嘅膽量去參賽。

 

Hebe聯同Stella Yeung 楊芷羚、電競KOL蔥蔥等為直播平台拍攝廣告。
Hebe聯同Stella Yeung 楊芷羚、電競KOL蔥蔥等為直播平台拍攝廣告。
Hebe當年拍過《宫心計之深宮計》。

Hebe當年拍過《宫心計之深宮計》。


Hebe講疫情下收入狀況,講到眼濕濕。

Hebe講疫情下收入狀況,講到眼濕濕。



鍾意就快D Share啦!