掃呢頁CODE去手機

2020年12月29日 星期二

明年搞演唱會傳揚愛 蘇慧恩梓俊為獨居老人籌款 #Ophelia #蘇慧恩

.httpool_video_addiv:nth-child(1){margin:20pxauto!important;}蘇慧恩及梓俊正努力籌劃下年在 ...




蘇慧恩及梓俊正努力籌劃下年在主題公園舉辦的《一心為您慈善演唱會》,為獨居長者籌款。

歌手蘇慧恩(Ophelia)及梓俊(Taddy)喺年尾努力籌劃下年在主題公園舉辦的《一心為您慈善演唱會》,為了獨居長者籌款,兩人希望社會各界多多關注獨居老人的問題。好有心嘅梓俊說:「疫情已經持續咗一整年,大部份嘅公開活動都被迫延期,過往有好多慈善活動都會邀請老人家參與,但因為疫情,老人家都只能夠安在家中渡過疫情,甚少出街,希望下年呢個音樂會可以順利舉行,帶俾老人家一個快樂嘅晚上。」

對於此次音樂會,蘇慧恩亦覺得十分有意義︰「自己一向有參與唔同嘅長者義工活動,例如派抗疫用品、節日探訪等等,而今次有機會參與音樂會,都會選擇一啲適合長者聽嘅歌,並同梓俊合唱, 希望長者們會有共鳴!」

即將達入2021年,蘇慧恩及梓俊對來年的展望亦都希望能夠達成。蘇慧恩︰「2021年希望疫情快啲過去,演藝事業工作能夠回復正常,亦寄望2021年能夠喺書展及寵物展推出慈善寵物書,令大家多啲關注流浪貓及流浪狗。」梓俊︰「新一年希望疫情快啲過去,下年嘅計劃例如電影、舞台劇,以及將會舉辦嘅慈善音樂會等等都能夠順利舉行,同埋自己能夠推出新歌,向音樂路進發。」

蘇慧恩希望大家關注流浪貓及流浪狗。

梓俊下年計劃拍電影及做舞台劇。

蘇慧恩及梓俊好有愛心,尤其關心老人家。


鍾意就快D Share啦!