掃呢頁CODE去手機

2020年12月29日 星期二

【頭條獨家】【《造星III》決賽花絮】粉絲拎燈牌撐場被嚇親 Zeno感動:我令你哋覺得冇揀錯

當晚有超過30名粉絲到場支持Zeno,令他好感動。
【頭條獨家】【《造星III》決賽花絮】粉絲拎燈牌撐場被嚇親Zeno感動:我令你哋覺得冇揀錯當晚有超過30名粉絲到場支持Zeno,令他好感動。Zeno( ...




【《造星III》決賽花絮】粉絲拎燈牌撐場被嚇親Zeno感動:我令你哋覺得冇揀錯當晚有超過30名粉絲到場支持Zeno,令他好感動。Zeno( ...




【《造星III》決賽花絮】粉絲拎燈牌撐場被嚇親 Zeno感動:我令你哋覺得冇揀錯

當晚有超過30名粉絲到場支持Zeno,令他好感動。

Zeno(顧定軒)自從參加《造星III》及同時間播出主演的《男排女將》令人氣急升,這晚他出席決賽夜時,本來帶住輕鬆心情參與,但估不到一班粉絲親自到場支持,令他大為感動,仲好可愛話被嚇親,因冇諗過粉絲會拎燈牌,仲話會用好作品令粉絲覺得冇揀錯。採訪:杜淑霞、廖思慧

看到粉絲準備的燈牌,令Zeno相當驚喜。
看到粉絲準備的燈牌,令Zeno相當驚喜。
Zeno收到粉絲送的禮物,冧爆!

Zeno收到粉絲送的禮物,冧爆!



Zeno這晚雖然有份上台跟50強參賽者一齊演繹主題曲《前傳》,但坦承心情跟以往演出節目好唔同,「嚟到依度有啲感動,綵排嘅時候我哋再跳番《前傳》,好似經歷番一次每一round咁好感動!不過可以輕鬆去睇騷,心情係輕鬆又開心嘅。」

10強止步的Zeno,對於自己並非主角,仍有超過30名粉絲到場支持表現得相當驚喜,「我係嚇親呀!咁啱出到去,佢哋準備咗驚喜畀我,佢哋集合咗一班人,我最嚇親係我有燈牌呀!我冇諗過。我見到好多媽媽陪埋囡囡一齊嚟,我真係冇諗過,雖然今日自己唔係喺台上面,唔可以行到最後,但喺度畀大家認識到我,有佢哋支持,之後嘅路就繼續努力行落去。」大為感動的Zeno再有情深說明同粉絲講:「未來仲係好遠,我係會繼續好勇敢咁樣行落去,希望嚟緊可以做多啲好嘅作品畀大家見到我,我會令你哋覺得冇揀錯我!」

Zeno感激粉絲坐着輪椅也來支持。

Zeno感激粉絲坐着輪椅也來支持。
Zeno開心為小粉絲簽名

Zeno開心為小粉絲簽名



鍾意就快D Share啦!