掃呢頁CODE去手機

2020年12月29日 星期二

王祖賢:「山寨王祖賢」劏魚照被瘋傳 網友嗌嘥料 #王祖賢 #瘋傳

似唔似就見仁見智喇!息影多年嘅女神王祖賢趁聖誕,於其粉絲群流傳一張近照,仙氣依舊、明艷照人。最近台灣嘅山寨版王祖賢再被翻炒,當年佢更憑一張街市劏魚照紅 ...




似唔似就見仁見智喇!


息影多年嘅女神王祖賢趁聖誕,於其粉絲群流傳一張近照,仙氣依舊、明艷照人。最近台灣嘅山寨版王祖賢再被翻炒,當年佢更憑一張街市劏魚照紅遍網上,佢係台灣屏東市場檔位賣魚,當時只得17歲嘅佢更紅到被台媒爭住採訪!


呢位「山寨版王祖賢」叫蔡涵妤,就讀高職餐飲科,佢去魚檔打工除咗貼補家用外,仲希望可以去歐洲遊學,努力達到擔任主廚之夢。


據知劏魚劏到街知巷聞嘅佢,仲有唔少男粉絲,更加有大批顧客慕名而來想一睹女神真面目,唔怪得網民都留言指︰「就這個顏值賣魚浪費了!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!