掃呢頁CODE去手機

2022年7月7日 星期四

施匡翹睇製作肉類食物覺得殘忍 茹素8年拍自家節目推介素食餐廳 #施匡翹

.httpool_video_addiv:nth-child(1){margin:20pxauto!important;}施匡翹(Zaina)不單止被 ...




施匡翹(Zaina)不單止被喻為「長腿女神」,更擁有令人羡慕的白裡透紅滑溜肌膚,保養秘訣就是全靠茹素8年的成果。近日Zaina在YouTube開設個人頻道,以素食者身分介紹不同特色的素食餐館,分享茹素8年來的變化、心得及遇到的問題。繼首集介紹fusion素菜餐廳後,日前再到一間中式齋館拍攝第2集,Zaina更走入廚房向大廚偷師學煮兩道素菜,包括是糖醋魚柳及麻婆豆腐,她本來一心想親自下廚,但因廚房的鐵鑊實在太大太重,因安全問題,最後大廚只准她站在旁邊「偷師」。

在自家頻道出節目。

原本想親自下廚,但因鑊太重,為安全計Zaina只好齋企。

為何會開始茹素,Zaina解釋:「8年前仍讀緊中學,無意中睇到一條唔同動物肉食製作過程嘅短片,好血腥及殘忍,完全嚇親,睇到第二幕,已忍唔住喊咗出嚟,嗰一刻開始我就決定茹素。Zaina又表示:其實茹素會吃多米飯等碳水化合物,不但不能減肥反而會增磅,所以必須留意份量。

素食都可以好靚好好味。




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://eastweek.my-magazine.me
鍾意就快D Share啦!