掃呢頁CODE去手機

2022年7月7日 星期四

回歸|陳煒榮幸與汪明荃做對手戲 郭晉安欣賞新演員「唔識驚」 #汪明荃 #郭晉安 #陳煒

汪明荃、石修、郭晉安、陳煒等演員今日(7/7)現身尖沙咀出席無綫新劇《回歸》宣傳活動,郭晉安及陳煒接受《香港01》訪問時表示能參演回歸劇意義非常重大, ...




汪明荃、石修、郭晉安、陳煒等演員今日(7/7)現身尖沙咀出席無綫新劇《回歸》宣傳活動,郭晉安及陳煒接受《香港01》訪問時表示能參演回歸劇意義非常重大,煒哥說:「97年我正式拍劇,入行正正25年,可以參演呢套劇意義特別深,好有使命感。」

汪明荃與石修也有份客串劇集,煒哥說有幸與阿姐有一場對手戲,機會難得亦非常寶貴除了有兩位前輩級人馬坐陣,劇中也有很多年輕新演員,安仔大讚他們:「青春、有活力,同埋好捱得,似我哋當年。」他亦十分所賞年輕演員與自己打成一片:「我入行對住前輩時會好緊張,就算做足功課都會驚,但係今時今日嘅新人,好寶貴嘅一樣嘢係唔識驚。唔驚係好事,會令到我放鬆,會知道大家一齊玩、一齊做。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!