掃呢頁CODE去手機

2022年7月7日 星期四

迪麗熱巴:廣電總局抵制重手Filter 迪麗熱巴楊洋即中箭 #迪麗熱巴

內地國家廣電總局周一(4日)召開電視劇創作座談會,會上提出業界人士應堅持清新質樸、剛健有力的健康審美情趣,堅決抵制病態整容、「娘炮」審美、過度化妝及使 ...






內地國家廣電總局周一(4日)召開電視劇創作座談會,會上提出業界人士應堅持清新質樸、剛健有力的健康審美情趣,堅決抵制病態整容、「娘炮」審美、過度化妝及使用濾鏡等情況,強調古裝劇美術必須真實還原所涉歷史時期的建築、服裝、服飾及化妝等基本風格樣貌,不可隨意採用和跟風模仿外國風格樣式,以堅定文化自信、傳承中華文明。會上又提出,演員選角應以演技和形象氣質與角色、劇情適配為標準,而非「流量」。


抵制一出,網友即搜集近年過度使用濾鏡嘅電視劇,就好似去年爆紅嘅《你是我的榮耀》,造就楊洋﹑迪麗熱巴組CP,不過入面就因為濾鏡問題,其中一場楊洋捧住迪麗熱巴塊面嘅甜蜜場面,因為要為迪麗熱巴P靚個樣,楊洋指甲蓋就變到模糊。另外劇集《雪中悍刀行》中,劇組將背景調色Tune綠,男主角張若昀個樣都好有模糊感,佢頭髮絲更顯出綠光,以營造劇組想要嘅視角效果。


不過最離譜都係劇集《只是結婚的關係》中,主演之一嘅鍾麗麗,連靚樣上嘅卧蠶都被P到唔見埋,個樣望落相當奇怪,就連佢本人都語帶雙關咁留言:「原來離開卧蠶的我長個樣子。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!