掃呢頁CODE去手機

2022年7月7日 星期四

【給缺席的人唱首歌】黃偉文透露馮允謙新歌靈感源於欣宜 Wyman讚對方唱得感動 #Wyman #欣宜 #馮允謙 #黃偉文

▲大家聽了未呢?歌手馮允謙(Jay)的4場《HaveaJAYTime2022演唱會》,日前在StarHall圓滿落幕。在演唱會中,Jay唱了一首還未派 ...




大家聽了未呢?



歌手馮允謙(Jay)的4場《Have a JAY Time 2022 演唱會》,日前在StarHall圓滿落幕。在演唱會中,Jay唱了一首還未派台的新歌《給缺席的人唱首歌》,而這首歌昨日(7月6日)正式推出。

最新影片推介:Sica專訪

【馮允謙音樂會】張敬軒尾場送上珍貴手錶 寄語Jay珍惜時間

靈感與欣宜有關?

身為該首歌的填詞人黃偉文(Wyman)亦在社交平台作宣傳,更自爆寫這首歌的原因與欣宜有關。

Wyman說:「我係喺睇唔到鄭欣宜演唱會嘅嗰一晚,好唔開心,而決定寫《給缺席的人唱首歌》嘅(唔信大家可以對返啲時間),所以嚴格嚟講,欣宜先係呢首歌嘅 muse,不過我諗佢自己都唔知道自己今次做咗靈感『女神』!」

大讚Jay唱得感動

他續指碰巧手上有Jay很好聽的旋律,加上其當時發生的經歷很貼合這首歌,故Wyman便寫了給他:

佢有個不久之前過世嘅至親,又有班最近移咗民嘅好朋友,亦都對情人之間嘅 Long D 關係有好深切嘅了解 ,當然仲包括咗另一啲我哋暫時無法相見嘅人,總之『缺席』呢個題材,喺呢個時間點,好似係天跌落嚟,經我手畀佢嘅。

Wyman又大讚沒有選錯人,因為聽Jay首次到Studio唱最raw的版本時已感動流淚:「親愛嘅你,又體會到當中幾多層感情?給普天下因為不同理由被分隔而缺席的人,包括我自己。」

撰文 :TOPick柴犬出動




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://topick.hket.com
鍾意就快D Share啦!