掃呢頁CODE去手機

2022年7月7日 星期四

李思欣:李思欣食極唔肥喊好慘:我想肥番幾磅! #李思欣

藝人李思欣向來得天獨厚,食極都唔肥,平時都有做瑜伽的她,日前於社交網大晒做Gym跑步及做瑜伽的相片,穿着一身貼身運動背心的她,露出小蠻腰,以「零贅肉」 ...






藝人李思欣向來得天獨厚,食極都唔肥,平時都有做瑜伽的她,日前於社交網大晒做Gym跑步及做瑜伽的相片,穿着一身貼身運動背心的她,露出小蠻腰,以「零贅肉」美好身段示人,她更留言:「呢排食咗好多嘢,要做返啲運動,先可以再食更多。」思欣日前為老公范振鋒慶生,二人對着海景大歎至愛的打邊爐,之後又與友人齊齊吃日本菜,大快朶頤。思欣接受東網訪問時更得戚謂:「我冇肥到呀!好慘呀!我就係食唔夠,增唔到磅數,所以我先做運動,希望令自己再食多啲,我要再肥啲。」現時只有101磅的她,坦言希望想增3、4磅,她又謂:「唔知點解呢幾磅真係好難增,好耐冇見嘅朋友都話我又瘦咗,但係我肥幾磅都冇人會睇得出。」


最近巿道轉好,向來接不少生日、婚宴及活動司儀JOB的她表示晚宴多了,工作亦比之前多番少少,她謂:「以前一星期接幾場,好掛住嗰陣好忙嘅階段,而家有番啲JOB都開心。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!