掃呢頁CODE去手機

2022年7月7日 星期四

馬國明同湯洛雯甜蜜出席朋友生日會 公開十指緊扣合照婚期近? #湯洛雯 #馬國明

香港藝人馬國明(馬明)與湯洛雯(靚湯)自2020年6月高調認愛後,二人不時會在社交平台上放閃。二人拍拖兩年多,期間多次傳出婚訊。今日(7日)馬明上載了 ...




香港藝人馬國明(馬明)與湯洛雯(靚湯)自2020年6月高調認愛後,二人不時會在社交平台上放閃。二人拍拖兩年多,期間多次傳出婚訊。今日(7日)馬明上載了一張與朋友慶祝生日的照片。

照片中馬明與靚湯除了十分甜蜜倚靠站在一起外,更破天荒十指緊扣地合照,瞬間成為網民的焦點,網民立即趁機繼續追問:「幾時擺酒阿?」、「so sweet!」及「你兩個真係好襯阿!」等等。

雖然早前馬明生日靚湯都有公開放閃,上載二人的甜蜜合照並留言:「生日快樂,最重要身體健康,我的大細路」,而馬明亦有回覆及轉載,網民已經不停的追問「婚訊」,上月靚湯出席婚紗展時,都有話與馬明已有共識:「佢T恤牛仔褲簽字都OK!」今次馬明與靚湯直接高調手拖手,莫非好事真的近?


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!