掃呢頁CODE去手機

2022年7月16日 星期六

李佳芯:李佳芯激罕爆情史 自揭初戀男友原來係破產躁狂男 #李佳芯

視后李佳芯(Ali)早前為蝦頭(楊詩敏)和連詩雅主持嘅網上節目做嘉賓,佢一反常態大爆自己情史,話自己嘅初戀男友係個大佢幾年破咗產嘅躁狂男,真係估你唔到 ...






視后李佳芯(Ali)早前為蝦頭(楊詩敏)和連詩雅主持嘅網上節目做嘉賓,佢一反常態大爆自己情史,話自己嘅初戀男友係個大佢幾年破咗產嘅躁狂男,真係估你唔到喎!不過佢當時大冇嫌棄過對方破產,但相處咗大約3年之後就出現問題,發現對方性格極度火爆,仲成為對方出氣袋:「佢可能接受唔到自己破產,變到好似憤青咁,出街同人一少少碰撞,佢會鬧人,我發現佢有啲躁狂之後,我嗰陣好細個得廿歲咋,仲要第一次拍拖唔識點面對,覺得要陪住佢渡過難關,但最後演變到係佢會喪鬧我!好似佢喺出面好同人有衝突,我會幫口話人哋唔係有心,點知佢會鬧我『你幫人唔幫我』,其實我係想佢好,但佢又覺得我唔企佢嗰邊,令我嗰刻終於醒咗,認為呢段關係真係好唔健康,係時候要分手」


其實39歲嘅Ali一直感情路坎坷,佢上年同拍拖多年嘅男友陳炳銓分手,原因係佢同對方對於結婚步伐唔一致,而令感情無疾而終,之後佢亦同過「蟲草大王」陳恩德傳緋聞,不過佢都公開否認戀情,到依家都仲係單身呀!



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!