掃呢頁CODE去手機

2022年7月16日 星期六

Ian(陳卓賢):C1:質疑Ian打尖出歌 Jeremy歌迷圍剿花姐 #Ian #Jer #柳應廷 #花姐 #陳卓賢

人氣男團MIRROR成員Ian近日成為「是非之王」,昨日推出新歌,即被隊友Jeremy的Fans圍攻,質疑他硬搶了偶像的出歌檔期。經理人花姐開腔「拆彈 ...






人氣男團MIRROR成員Ian近日成為「是非之王」,昨日推出新歌,即被隊友Jeremy的Fans圍攻,質疑他硬搶了偶像的出歌檔期。經理人花姐開腔「拆彈」,指Ian新歌本於去年推出,但因種種問題而押後,而Jeremy的新歌則因技術問題稍作延遲,過兩日便會面世。


近日Ian被爆黑歷史,被指因臭脾氣得罪公司,以致在新劇《季前賽》的戲份被削減,而他亦曾埋怨公司未有為他落力谷歌。昨日他推出新歌《Distance》,與同門女團COLLAR「撞期」,雖趕及於本月底演唱會前面世,但公司繼續「半雪藏」,宣傳欠奉,只有經理人花姐在社交網簡單留言:「這段距離曾經令人感到沮喪,但相信大家肯一起踏前,很快就會將二人拉近。」
曾預告月中出歌


新歌被「冷處理」,但仍惹來不少是非,因Ian今次的出歌安排,觸動了隊友Jeremy的Fans神經!由於Jeremy早已預告月中出歌,但一直冇影,最後出歌的反而是Ian,令他們質疑Ian搶了Jeremy的檔期,紛紛到花姐的社交網留言叫她「找數」,更有人寸爆說:「希望你同米米(Jeremy)嘅距離可以拉近啲。」眼見群情洶湧,Jeremy出手撲火,在社交網留下「Soon」一字安撫Fans,指新歌快將面世。


對於近月連串是非,花姐一直未有回應,昨日她現身ViuTV選秀騷《全民造星V》記者會,終開腔逐一「拆彈」。談到Ian被指「臭檔」,她出言護航:「Ian好慘,佢係全隊人中最樹熊嘅,一睇佢就知唔會扭計,識佢咁多年,知佢有個唔好嘅缺點,係慢熱同需要時間熱身,所以畀人誤會。」


解釋有技術問題


至於「搶檔期」一事,她強調只是一場誤會:「其實舊年幫Ian出自己嘅創作歌,但因為有啲嘢延遲咗,今年先出。至於Jeremy出唔到歌,係因為技術上有少少問題,但過兩日都會出,總之會喺演唱會前出晒啲歌」她指Ian心情未受影響,還自爆被對方開玩笑寸「樣衰」,她說:「佢傳短訊畀我,話我個樣同態度仲衰過佢,叫我小心啲添!其實佢冇嘢!」


更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!