掃呢頁CODE去手機

2022年7月16日 星期六

回歸|游嘉欣陳嘉慧花車巡遊 難忘天口㷫巴士凳焫Pat全身濕晒 #游嘉欣 #陳嘉慧

游嘉欣、陳嘉慧今日(16/7)出席無綫(TVB)劇集《回歸》之「為香港喝采」花車巡遊。游嘉欣表示:「今次係我第一次坐通天巴士,心情超興奮,但當我坐咗落 ...




游嘉欣、陳嘉慧今日(16/7)出席無綫(TVB)劇集《回歸》之「為香港喝采」花車巡遊。游嘉欣表示:「今次係我第一次坐通天巴士,心情超興奮,但當我坐咗落去啲櫈度,我就即刻彈番起身,因為啲凳實在好熱,焫到個Pat Pat好痛,跟住之後全程流汗,因為今日個天氣真係好熱,搞到成個身都散發住一種香噴噴嘅少女味。」而陳嘉慧就笑言:「我就冇坐過啲凳,因為知道今日天氣咁熱,啲凳仲要係露天,實俾個太陽曬到㷫烚烚,咁所以我全程係冇坐過啲凳。不過,我哋一除口罩就發現有成個口罩印喺度,係熱到紅晒。」

游嘉欣和陳嘉慧首次乘搭通天巴士巡遊為劇集宣傳感覺超興奮。(葉志明攝)


游嘉欣和陳嘉慧首次乘搭通天巴士巡遊為劇集宣傳感覺超興奮。(葉志明攝)


游嘉欣和陳嘉慧首次乘搭通天巴士巡遊為劇集宣傳感覺超興奮。(葉志明攝)


游嘉欣和陳嘉慧首次乘搭通天巴士巡遊為劇集宣傳感覺超興奮。(葉志明攝)


游嘉欣、陳嘉慧今日出席無綫劇集《回歸》之「為香港喝采」花車巡遊。(葉志明攝)


游嘉欣、陳嘉慧今日出席無綫劇集《回歸》之「為香港喝采」花車巡遊。(葉志明攝)


游嘉欣、陳嘉慧今日出席無綫劇集《回歸》之「為香港喝采」花車巡遊。(葉志明攝)


游嘉欣、陳嘉慧今日出席無綫劇集《回歸》之「為香港喝采」花車巡遊。(葉志明攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!