掃呢頁CODE去手機

2022年7月16日 星期六

吳速玲:曹格老婆吳速玲孖仔女度假 火辣比堅尼下廚極誘人 #吳速玲 #曹格

歌手曹格老婆吳速玲婚後專心湊住一對仔女,不時都喺社交網分享生活點滴,深受網民歡迎。不過早前有傳佢哋婚姻關係出現變化,喺前日(14日)吳速玲就喺社喺網貼 ...






歌手曹格老婆吳速玲婚後專心湊住一對仔女,不時都喺社交網分享生活點滴,深受網民歡迎。不過早前有傳佢哋婚姻關係出現變化,喺前日(14日)吳速玲就喺社喺網貼出靚相,見佢着上火辣嘅豹紋比堅尼,大晒性感北半球加小蠻腰,非常養眼。而佢身後嘅一對仔女就喺泳池玩水,相當開心。


吳速玲喺貼文寫到:「暑假到了就想帶小孩泡泡水,剛好看到一家新開的酒店泳池和餐廳都很美,立刻下訂帶小孩出去玩水。小孩玩水的玩水,打球的打球,我就負責曬好曬滿,今年也是一樣要黑金,曬黑金一定要上油,這樣曬出來才會黑亮。」之後佢仲三點式上陣,下廚整拿手小菜「松露香料蝦」,仲話自已帶咗4包蝦過去,全部被秒殺,又去咗酒店附近食小炒,仲自嘲食量係無底洞,認真搞笑!



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!