掃呢頁CODE去手機

2022年8月22日 星期一

33E網紅嘉盈晒魔鬼身材 份人勁Nice好「雙乳」 #嘉盈

網紅嘉盈擁有33E逼爆的魔鬼身材,從不吝嗇的她經常在社交網分享性感靚相,日前她又參加遊船海,穿上一件頭泳衣的她,拋出深長的事業線,白雪雪的她很怕曬黑, ...






網紅嘉盈擁有33E逼爆的魔鬼身材,從不吝嗇的她經常在社交網分享性感靚相,日前她又參加遊船海,穿上一件頭泳衣的她,拋出深長的事業線,白雪雪的她很怕曬黑,她寫說:「一秒着返件褸,紫外線同我真係好唔夾,天生做唔到朋友,雖然未去到反面,都係hi bye friend,但係都係打個招呼好啦,冇乜需要做更加多嘅交流。」


她又透露每一晚瞓唔着,因為好多嘢諗,自己一個會好不安,因為冇人提醒她嘅諗法係啱定係錯,不過網友的焦點都放在她火辣的身材上,有人好抵死留言:「嘉盈係非常之兇狠又鬼咁好相與。」她又示範兩種白襪的搭法,一個好似排球Look,一個就似女僕咁,各有各靚,一樣深得網民喜歡。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!