掃呢頁CODE去手機

2022年8月22日 星期一

葉蒨文(Sophie):瞞住老公!葉蒨文隆鼻被撞歪急求醫 #葉蒨文

無綫藝人葉蒨文最近客串重頭劇《白色強人II》,扮演曾接受隆鼻手術因意外撞歪鼻子到急症室求醫,鼻子變形的她,視覺效果相當震撼。她在社交網分享歪鼻的特技製 ...






無綫藝人葉蒨文最近客串重頭劇《白色強人II》,扮演曾接受隆鼻手術因意外撞歪鼻子到急症室求醫,鼻子變形的她,視覺效果相當震撼。她在社交網分享歪鼻的特技製作過程,她說:「雖然係一、兩分鐘嘅戲,拍就個幾鐘,但係籌備嘅時間就相對比較耐,前後總共返咗公司幾日,特登做倒模、第二日等個模整好咗再返去試帶,加上化妝佢哋都覺得未夠像真,後期再加CG,化妝仲耐過拍攝㗎,團隊非常認真,雖然只係短短一段戲,都能夠感受到大家係幾咁想做好呢件事。」講到製作倒模時面部幾乎被封住,可會覺得恐怖?她說:「又唔覺得特別恐怖,嗰一刻覺當做Facial敷mask,只係擔心會皮膚敏感,好彩整完都冇事。」


劇中瞞住老公整容的她,因擔心歪鼻東窗事發,感到相當惶恐,她笑說:「我自己性格係有咩講咩,不吐不快嗰種,如果整容都會同老公講嗰種,哈哈。今次演繹上要放大自己內心,尋找內心嘅恐懼運用落去呢個角色度,事前嘅準備工夫會比較多,都試咗唔同嘅方法令自己代入。今次嘅表現有自信好多,搵到一個方法去調整自己情緒、狀態同代入角色。但係我覺得仲未夠,期待更多嘅機會令到我變得更好。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!