掃呢頁CODE去手機

2022年8月22日 星期一

吳若希:吳若希遇親都係衰男人 揀Alex做老公因為信命 #吳若希

藝人吳若希(Jinny)孖住老公何兆鴻(Alex)擔任無綫節目《鋪鋪Poker》嘉賓,玩遊戲之餘更與主持郭偉亮(Eric)及方力申(小方)等大談家事。 ...






藝人吳若希(Jinny)孖住老公何兆鴻(Alex)擔任無綫節目《鋪鋪Poker》嘉賓,玩遊戲之餘更與主持郭偉亮(Eric)及方力申(小方)等大談家事。小方問Jinny肯嫁,是否因為覺得Alex很了解自己,她竟答:「拍拖時其實我唔鍾意佢㗎……」嚇到Alex瞪大雙眼,Jinny續說:「因為師傅同我講,佢條命好啱你呀,你兩個有機會結到婚㗎喇。我信師傅係因為嗰時對拍拖好灰,全世界男人都信唔過,不如就信命」


她透露當年同時被兩、三位男士追求,最後拿了眾人的生辰八字給師傅批命,最終才選了Alex。賭局時兩公婆在Poker枱上鬥過你死我活,Jinny發揮大癲大肺兼口若懸河本色,憑「煩音」及運氣先「大」走小方,後來Alex揸同花,撞正老婆冤家牌Full house,Alex被一鋪清袋:「贏咗老婆都冇意義啦。」他隨後變身老婆軍師,小方再問︰「你老婆飲唔飲酒?」Alex搞笑答︰「佢好似長期飲咗酒咁,如果佢飲醉仲會變超級英雄,綠色嗰隻Hulk。」當談到教育子女時,他形容老婆「躁底」,所以適合做醜人,自己則扮好人,家庭非常注重教養及禮儀。


最後小方成大嬴家,大懲罰環節時,恐怖箱內放滿道具曱甴,原來Eric對「小強」極度驚慌,「未埋牙」他已嚇到跑掉,更眼泛淚光,後來知道是道具才鬆一口氣。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!