掃呢頁CODE去手機

2022年8月22日 星期一

蔚雨芯:菊梓喬愛犬腦炎險死跪地爆喊 蔚雨芯被比熊犬成身血嚇暈 #菊梓喬 #蔚雨芯

圈中有不少「狗奴」和「貓奴」藝人,歌手菊梓喬(Hana)及蔚雨芯都視她們的愛犬是親生仔女,更不約而同曾被搞到魂飛魄散!Hana的狗女「花花」5歲,早前 ...






圈中有不少「狗奴」和「貓奴」藝人,歌手菊梓喬(Hana)及蔚雨芯都視她們的愛犬是親生仔女,更不約而同曾被搞到魂飛魄散!Hana的狗女「花花」5歲,早前經歷一場大病,令她崩潰痛哭,她說:「佢行行吓個頭側埋一邊,跟住捲埋成隻蝦咁,冇晒力,掂親佢都嗌。」她帶花花遍尋多個醫生都找不出病因,最後轉介到全港唯一一間專睇寵物的腦科醫院,才得知愛犬突發性腦炎,又有腰間盤突出。


要食標靶藥


醫生為花花照磁力共振時,要她簽字講明是否搶救,Hana說:「因為醫生話有機會唔得,嗰下太突然,我傷心到唔知點解跪低喊到癲咗。」最後花花要接受長達一年多的治療,要服食治癌的標靶藥,當時她全天候照顧愛犬,定時給牠餵藥:「嗰時見到佢好傷心,成日喊,覺得一定係我唔啱,唔知自己做啲咩搞到佢咁,雖然醫生話係突發性,加上花花唔係純種狗,可能先天性引發,當時見到佢好慘,又幫唔到佢,好彩佢依家好番晒、肥番晒,仲好得意。」


而蔚雨芯的比熊仔「Na Na」只得1歲大,晚晚都會跟她同房瞓覺,不過她工作忙碌,愛犬平日由爸爸代為照顧,她說:「佢都好黐我爹哋,有日我喺2樓睡房化妝準備開工,爹哋突然衝上嚟話Na Na全身都係血,我驚到暈,見佢個身體又冇傷口,擘開佢個口,先見到有條鐵線插住佢啲牙,又𠝹損條脷,即刻帶佢去睇獸醫。」經過這場驚嚇,她已叮囑同住的姪女玩完玩具,不准她們再亂放地上,以防弄傷Na Na。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!