掃呢頁CODE去手機

2022年8月22日 星期一

胡慧冲電話訪問居緬甸港人 揭柬埔寨KK園區實況:一般都離開唔到 #KK園區

訪問中Victor表示,自己去泰國旅行後認識到泰國女朋友,後來就於緬甸當地開設酒吧、機舖生意,說:「酒吧係類似泰國gogobar嗰種。」他還透露了KK ...






訪問中Victor表示,自己去泰國旅行後認識到泰國女朋友,後來就於緬甸當地開設酒吧、機舖生意,說:「酒吧係類似泰國gogobar嗰種。」他還透露了KK園區看環境,說:「呢啲園區就好似大陸工廠大廈咁,出面有圍牆,入面有齊消費娛樂。基本上入面唔畀影相,想離開都要同保安登記,一般都離開唔到。」

他續指,這個KK園區以前叫做「AA園區」,後來因為很多人都知道有體罰,名聲太臭所以才轉名,說:「體罰最多係操場罰企,不過一般公司都唔用體罰,而係用精神折磨。」他表示,這些公司會以毒品,以及「沒有業績就沒有消費飲食」去控制員工,說:「初頭係免費請你(吸毒),等你上咗癮就更加方便控制你。」

他也透露,其實KK園區內不存在毒打的問題,說:「黑綁困一兩日都有。啲人一個月都有一兩日假,被困喺園區入面都可以去消費。真係打人呢,KK園區基本冇,但係北部就有可能有。據我所知入面都有13-15個香港人。」

他又說,這些集團大多選擇海外華人而不是當地華僑,因為緬甸軍方會處理居叱被綁的事件,說:「佢哋覺得中國人易控制多啲。」又解釋某部份香港人不願離開的原因,說:「佢哋一開始俾人吸毒上晒癮,做詐騙有業績賺到錢所以就唔想走,做到業績公司咩都包晒。」最後Victor透露,自己的女朋友認識當地的老闆,所以可以到KK園區考察。.


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!