掃呢頁CODE去手機

2022年8月22日 星期一

黃長發捷克老婆誕混血囝囝 黃長興帶仔女探望忍唔住抱BB #黃祥興 #黃長發 #黃長興

黃長發捷克老婆誕混血囝囝黃長興帶仔女探望忍唔住抱BB提到黃長興,大家當然熟悉,唔知仲記唔記得佢嘅細佬、2006年香港先生冠軍黃長發呢?當年黃長發得獎後 ...




黃長發捷克老婆誕混血囝囝 黃長興帶仔女探望忍唔住抱BB



提到黃長興,大家當然熟悉,唔知仲記唔記得佢嘅細佬、2006年香港先生冠軍黃長發呢?當年黃長發得獎後便加入TVB,不過發展未如理想,反而他最為人記得的是2009年爆出戀上「鞋王」鄧劍群三奶李姿霆,兩人年紀相差足足16年,而當年黃長發跟李姿霆相戀時只得23歲,但事件卻令他形象盡毀,及後索性退出娛樂圈。

 

黃長發當年跟鞋王三奶李姿霆相戀,成為全城熱話,但亦令他形象一舖清袋。
黃長發當年跟鞋王三奶李姿霆相戀,成為全城熱話,但亦令他形象一舖清袋。


 

早年成為模特兒公司高層,結果因此認識太太。


 

拍拖時黃太不時在社交平台貼相放閃。


 

近年黃長發轉行成為模特兒公司做經理,結果認識捷克籍模特兒女友Zuzana,二人在2015年7月在布拉格舉行婚禮。近日黃長發在社交平台宣佈榮升爸爸,太太為他誕下一名混血男孩Kimi,他留言謂:「歡迎來到這個世界我的小男孩。」而黃長興也有留言祝賀:〝Welcome Kimi, Happy and proud daddy.〞他亦有前往探訪細佬一家,及抱一抱Kimi,身為3仔女父親的他手勢非常純熟,盡現父愛一面。

 

老婆腹大便便一齊游水,攬到實sweet到爆。


 

近日太太誕下囝囝Kimi,兩人成為新手父母。


 

Kimi好靚仔喎,將來都可以做model。


 

黃長興帶埋3個仔女去探細佬,忍唔住手都要抱吓BB。


 

立即下載 | 全新《星島頭條》APP : https://bit.ly/3yLrgYZ




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!