掃呢頁CODE去手機

2022年8月22日 星期一

陳詩欣:險捲柬埔寨詐騙!陳詩欣泰國行蹤被盯收「打工」邀約 #陳詩欣

柬埔寨、泰國等地「賣豬仔」騙案愈揭愈多,搞到全城人心惶惶,原來早前婚後首次去到泰國旅行嘅「3日2夜」女神陳詩欣,都曾喺當地收到「打工」訊息,嚇得膽顫心 ...






柬埔寨、泰國等地「賣豬仔」騙案愈揭愈多,搞到全城人心惶惶,原來早前婚後首次去到泰國旅行嘅「3日2夜」女神陳詩欣,都曾喺當地收到「打工」訊息,嚇得膽顫心驚!現時佢已由泰國回港,趁隔離期間同粉絲分享旅行時嘅經歷,大爆被邀約「打工」,訊息中寫明:「看到您在泰國曼谷,有沒有興趣在泰國曼谷打工....或是有客人想去消費也可以介紹給我的,謝謝!」明顯有關注其社交網繼而埋手,令佢都刻意延遲上載照片,免得行蹤曝光:「其實我本身不擔心,但在泰國睇到香港嘅新聞,我開始有少少擔心,加上見到呢個dm,所以我唔敢去到邊都即時打卡,寧願Latergram(延遲發布)。」


另外,佢又指原來初到泰國已「出事」,身體不適急送院:「忘事就是我在曼谷急性腸胃炎,所以去咗醫院急症,由day 1開始屙到day4,終於受不了,最後去了距離酒店5分鐘的醫院。收到張單嚇親8000泰銖,大概2000多元港幣。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!