掃呢頁CODE去手機

2022年8月22日 星期一

徐榮:徐榮父子檔搵真銀 Karson學成歸來揮低黃威 #徐榮

藝人徐榮兒子Karson一直熱愛足球,早前更遠赴英國「學藝」。兩子倆近日獲邀出席活動,與足球員黃威即場切磋,更成功「通坑渠」令對方「扁嘴」。徐榮表示: ...






藝人徐榮兒子Karson一直熱愛足球,早前更遠赴英國「學藝」。兩子倆近日獲邀出席活動,與足球員黃威即場切磋,更成功「通坑渠」令對方「扁嘴」。徐榮表示:「好多年冇同個仔一齊公開亮相,今次齊齊開工,當幫補佢嘅『酒店錢』。雖然我哋一早訂好晒佢留學嘅機票,唔使捱貴嘢,但隔離酒店都好難訂。」提到Karson於英國曾確診,徐榮表示:「佢都打晒針先出發,症狀又唔係好嚴重,所以都唔算太擔心。」他又大爆Karson「情竇被開」﹕「佢話依家有心儀對象,咩國籍我就唔知喇,係外國人都唔緊要,最緊要佢地溝通到就可以。」


而黃威則表示不介意入娛圈發展。談到同行安永佳到內地發展,他打趣:「我吸納唔到佢啲粉絲,因為太忠心,分分鐘會跟埋佢北上呢。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!