掃呢頁CODE去手機

2022年8月22日 星期一

林家謙:陳奕迅驚喜現身任紅館個唱嘉賓 林家謙激動相擁感動到喊 #陳奕迅

歌手林家謙昨晚(20日)第二場,邀請自細偶像陳奕迅(Eason)任嘉賓,Eason一出場,即炸裂紅館,歡呼聲掌聲大到蓋過唱歌聲,家謙都因為太興奮覺得自 ...






歌手林家謙昨晚(20日)第二場,邀請自細偶像陳奕迅(Eason)任嘉賓,Eason一出場,即炸裂紅館,歡呼聲掌聲大到蓋過唱歌聲,家謙都因為太興奮覺得自己唱唔夠完美,最終有福的是觀眾,《致明日的舞》合唱唱了兩次,最後Eason突然又再送多首獨唱《今日》給家謙,家謙被感動到閃着淚光眼極紅,觀眾亦不少被打動,跟着家謙兩行淚眼。


九年沒有登上紅館舞台的Eason,昨晚一身粉紅色,配上圓形眼鏡出現,先出場跟家謙合唱《致明日的舞》,之後他笑問家謙:「我呢個look正唔正?陳家謙呀。我特登搵個眼鏡跟你㗎!」接着他指自己於台底等待時,聽到家謙唱到有點咽哽:「你差啲搞喊埋我呀。真係好感動。」由於觀眾歡呼聲未曾停過,Eason也忍不住跟觀眾說:「你哋好正!」又即迎來巨浪歡呼。


接着他跟家謙說:「其實係好多個月之前,你邀請我做你嘉賓,你一問我,我個心已經yes啦。林家謙係一個好值得大家錫嘅人,單係佢音樂已經散播緊一種治愈。我第一次聽你係《下一位前度》,尤其塞車嗰陣聽,真係可以降燥。」由於家謙一直冇咩出聲,所以Eason又笑話:「我知你係怕羞草....」家謙說:「唔係呀....我唔覺得係.....」Eason說:「我知呀,你個心底裏面都賤賤地....」全場大笑歡呼,Eason續說:「我哋大家都係St.Jo仔,係咁上下,少少百厭囉...哈哈哈。」


接着家謙話自己剛剛因為太緊張,所以唱得麻麻,沒料到Eason即鼓勵他:「你想點呀?live嘛!係咁㗎喎!你已經做得好好第一次做喎!六場喎阿哥!我第一次都係四場咋!會愈來愈好,唔使擔心!」觀眾立時歡呼聲又再四起,Eason玩得開心更停不了:「唔啱再唱多次囉!」重搞怪扮fast foward倒轉行番原位,紅館再次發出核爆歡呼聲、掌聲,兩人又再重唱多一次《致明日的舞》,開心到觀眾飛起。


唱完之後,Eason叫家謙坐下,話有禮物送給他,家謙非常驚訝,擘大口得個窿不懂反應,乖乖坐在台上,Eason說:「佢真係唔知㗎!以下呢首歌!我送畀你,送埋畀現場大家!」《今日》一曲前奏響起,全場即炸裂即興奮狂叫,家謙更感動得紅眼通紅,閃着淚光,變回一個小粉絲,坐於紅館台上聽偶像唱歌。


昨晚家謙還有林欣彤及組合C AllStar任嘉賓,林欣彤話:「林家謙我喺台下面聽《下一位前度》聽到喊呀!你今日行到上紅館,咁多人愛你,大家覺得林家謙值唔值得呀?」全場大叫:「值得!」她直言很感謝家謙為自己寫了《林中鳥》一曲,每次獻唱都感到自己變得愈來愈巨大,然後問家謙:「你可唔可以同我一齊變大呀今次?」家謙笑問:「邊度?變大?」接着兩人蹲下來扮升降台旋轉上升,起歌!C AllStar跟林家謙合唱《留下來的人》及《沒明日的恐懼》,C AllStar說:「唔知點解覺得林家謙係好需要保護,上到台就好自然想拖住佢。此外昨晚有謝安琪、徐濠縈、方皓玟、岑寧兒、小塵埃,蘇麗珊等來有捧場。


今日(21日)下午一點,林家謙又再化身林+場,發放新海報,上面有句歌詞:「就算此時離了座 定有一個未來 能伴著過」公佈令人振奮消息,加開一場27/8(Sat)一場,演唱會總監馮貽柏表示今次「安歌」加場, 大家星期一將會見到一個「充滿希望座位表」!九成門票全部公開發售!祝福真正歌迷都可以撲到飛。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!