掃呢頁CODE去手機

2016年5月12日 星期四

掟錢投資樣樣插手 劉華片場做阿四 [壹週刊 - 1366] __,劉華,劉德華,M1,

劉華掟六千萬投資新戲《拆彈專家》,自己兼任監製、演員,樣樣跟到足。娛樂偵訊掟錢投資樣樣插手 劉華片場做阿四去年劉華投資的青春校園片《我的少女時代》,在台灣票房破4億新台幣,仲捧紅咗男主角王大陸。劉華點石成金,今年再度出擊,投資新戲《拆彈專家》,搵邱禮濤做導演,今次肥水不流別人田,自己就身兼監製同男主角。真金白銀科水,劉華樣樣跟到足,拍攝現場,劉華上晒身做總指揮,連場務都撈埋!乜都要管今次套戲同寰宇 ...


劉華掟六千萬投資新戲《拆彈專家》,自己兼任監製、演員,樣樣跟到足。

娛樂偵訊

掟錢投資樣樣插手 劉華片場做阿四

去年劉華投資的青春校園片《我的少女時代》,在台灣票房破 4億新台幣,仲捧紅咗男主角王大陸。劉華點石成金,今年再度出擊,投資新戲《拆彈專家》,搵邱禮濤做導演,今次肥水不流別人田,自己就身兼監製同男主角。

真金白銀科水,劉華樣樣跟到足,拍攝現場,劉華上晒身做總指揮,連場務都撈埋!

乜都要管

今次套戲同寰宇、博納聯手投資合共 1.8億人仔,劉華的新公司「 infinitus film」雖然佔三分一,但身兼監製的劉華樣樣𥄫到實。

據知,劉華連拍攝的事前準備功夫都跟足,除咗親自選角、傾劇本,劉華連睇境、服裝都唔放過,樣樣要插手,全面監控。

「女主角宋佳係華仔點名,之前喺《我的特工爺爺》都合作過,華仔覺得佢好有 potential,《拆彈》個劇本華仔三年前已經收到,改完又改,華仔全程都有參與,而家終於開得成。佢乜都要管全部嘢要佢過目,好嚴謹。喺片場成日見佢指點啲 crew set器材,有時仲落埋

拍拍吓,落大雨,劉華落手拎膠袋笠住器材。

劉華全程拎住對講機做指揮。

導演嗌 cut,劉華捉住女主角宋佳不停密斟。

日前劇組在工廠區拍攝爆炸場面,劉華幫手點算炸藥。

同導演密斟

連日來為新戲拍外景,在劇中飾演臥底拆彈專家的劉華,上週一(廿五日)在黃竹坑拍車戲,穿上一身制服的劉華,在場內不停指手畫腳,連試位都親自落場。每拍完一個 shot,劉華就捉住導演同女主角密斟,但拍完兩個 shot,突然落大雨,大隊惟有轉移陣地,先拍室內境。

「套戲全部喺香港取境,嚟緊有場主戲會搭個 1比 1嘅紅隧境拍,講恐怖襲擊,華仔好大期望,覺得可以超越《桃姐》。」

週一(九日), Hanna 4歲生日,劉華向劇組請假陪女,更透過官方網站同囡囡講「生日快樂」。

去年投資台灣戲《我的少女時代》,在當地香港同大陸都勁收,成績拍得住《那些年》。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!