掃呢頁CODE去手機

2016年5月26日 星期四

慶祝紅酒獲好評 阿倫欣慰冇浪費摯友心血 __,阿倫,譚詠麟,

阿倫話要做到最好,唔會浪費阿豬嘅心血。譚詠麟(阿倫)去年為慶祝入行40周年推出兩款名為「AlanTam40thAnniversary-GoldenLabel」及「AlanTam40thAnniversary-SilverLabel」的紅酒,其中「AlanTam40thAnniversary-GoldenLabel」最近在一本紅酒雜誌舉行的試酒評分中獲得最高分數!阿倫今日舉行分享會,吸引不少好友到場 ...


阿倫話要做到最好,唔會浪費阿豬嘅心血。

譚詠麟(阿倫)去年為慶祝入行40周年推出兩款名為「Alan Tam 40th Anniversary-Golden Label」及「Alan Tam 40th Anniversary-Silver Label」的紅酒,其中「Alan Tam 40th Anniversary-Golden Label」最近在一本紅酒雜誌舉行的試酒評分中獲得最高分數!

阿倫今日舉行分享會,吸引不少好友到場支持,包括曾志偉、廖碧兒、關楚耀、伍詠薇及名人邱子傑夫婦等,阿倫獲酒莊老闆Rocca送上一對刻有「Alan Lam」名字的紅酒杯,阿倫透露這支紅酒有一個故事,他說:「係我一位好朋友馬達昌(阿豬)幫我整,佢揀到好好地域同年份。」阿倫提到摯友阿豬即眼紅紅說:「希望呢個朋友在天之靈一路睇住支紅酒,我唔會浪費佢嘅心血,一定做到最好。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!