掃呢頁CODE去手機

2016年6月2日 星期四

唐詩詠撐洪永城見舊愛有申報:好小事 __,唐詩詠,洪永城,

唐詩詠大派定心針,洪永城,你要識做呢~藝人唐詩詠和林盛斌在上環出席澳門旅遊宣傳活動,其中詩詠就以火紅晚裝上陣,大騷半截長腿,非常搶眼。訪問時,談到最近男友洪永城被傳翻撻造型師舊愛BirdTse,問男方是否已氹掂她,她即謂:「其實好小事,花邊新聞嚟,唔使咁緊張。」問男友與舊愛見面有否預先申報,她謂:「佢有同我講去飲嘢。(因為呢件事唔結婚、唔買樓?)一直都冇呢個計劃。(影到你哋睇樓喎!)我哋去散步啫! ...


唐詩詠大派定心針,洪永城,你要識做呢~

藝人唐詩詠和林盛斌在上環出席澳門旅遊宣傳活動,其中詩詠就以火紅晚裝上陣,大騷半截長腿,非常搶眼。訪問時,談到最近男友洪永城被傳翻撻造型師舊愛Bird Tse,問男方是否已氹掂她,她即謂:「其實好小事,花邊新聞嚟,唔使咁緊張。」問男友與舊愛見面有否預先申報,她謂:「佢有同我講去飲嘢。(因為呢件事唔結婚、唔買樓?)一直都冇呢個計劃。(影到你哋睇樓喎!)我哋去散步啫!(話你爆喊?)我自己都唔知!花邊新聞啫,正常社交,唔會過問太多。」至於會否多管一下另一半,她就指只會辛苦自己:「同埋要管另一個人段關係都唔會長久。(會太自由?)我有自己嘅方法,成年人都知道自己做緊咩,唔會特別,識尊重就得。(Bird甫相留言似挑機?)呢啲應該係佢圍內朋友嘅Inside Joke,唔識佢,No Comment。」又稱自己不好奇有關消息,所以沒有特別跟進,亦未有因此造成不快。

問有否呻醋,她堅稱不會:「正常社交,我都有男性朋友。」問自己有否約舊愛見面,她謂:「我有咁嘅選擇另一方都會尊重。(有見面?)冇,之前都有Whatsapp但好耐喇,好耐之前嘅亦唔會。(百分百信任男友?)大家唔好咁多揣測(之前同佢行街唔肯拖手?)我冇呀!其實係我冇笑會似黑口黑面,但當時真係受驚嘅,我諗過突然咁多記者喺度,有啲愕然,下次我會笑番,對唔住。」有指男友未能融入她的圈子,而她好友馬國明亦曾表示與男方不熟,她即謂:「佢哋都係緊張我嘅!」此時詩詠即指自己眼睫毛入眼,要稍事整理,其後整段訪問都雙眼泛紅又望落眼濕濕:「大家唔好以為我喊!」

之後問到會否安排男友與自己圈子見見面,詩詠就指未有機會:「我自己都成日約佢哋唔到。(馬明係第一個介紹?)佢哋都識,係冇合作過啫。」又謂不會擔心有關新聞。訪問結尾,她更向記者認真地說:「唔好寫我結婚喇!」未知是否有弦外之音。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!