掃呢頁CODE去手機

2016年6月2日 星期四

李泳豪送嫂買麥記 [壹週刊 - 1369] __,麥記,李泳豪,麥當勞,M1,

同你吟一吟李泳豪送嫂買麥記李泳豪11年俾楊思琦狠飛之後,一直未有着落,唔似得孖生大佬李泳漢咁「發奮」,泵大女友Conny個肚,奉子成婚。早個禮拜,李泳豪客串做觀音兵,車咗阿嫂去麥當勞買嘢食,一個套餐叔嫂兩份分,李泳豪淨飲,大肚婆就負責食。八珍明嘅,對九年都冇換過拖友嘅人嚟講,要將一段感情一筆勾銷的確唔容易,但都過咗五年啦,再咁落去,唔通真係幫阿哥阿嫂湊埋細路咩!是日李泳豪客串做柴可夫,陪大肚阿嫂去 ...


同你吟一吟

李泳豪送嫂買麥記

李泳豪 11年俾楊思琦狠飛之後,一直未有着落,唔似得孖生大佬李泳漢咁「發奮」,泵大女友 Conny個肚,奉子成婚。

早個禮拜,李泳豪客串做觀音兵,車咗阿嫂去麥當勞買嘢食,一個套餐叔嫂兩份分,李泳豪淨飲,大肚婆就負責食。

八珍明嘅,對九年都冇換過拖友嘅人嚟講,要將一段感情一筆勾銷的確唔容易,但都過咗五年啦,再咁落去,唔通真係幫阿哥阿嫂湊埋細路咩!

是日李泳豪客串做柴可夫,陪大肚阿嫂去麥記買嘢食,一份餐,兩個分。

今年初,李家鼎同施明嘅大仔李泳漢奉子成婚,老襯老豆一齊做。《蘋果日報》圖片

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!