掃呢頁CODE去手機

2016年6月2日 星期四

Kary老公霸住湊 B [壹週刊 - 1369] __,Kary,吳雨霏,M1,

同你吟一吟Kary老公霸住湊B生兒育女,以前無論早生遲生又或者生唔出,都有句「乜都整定」做擋箭牌,但事到如今,要仔定女甚至一嚟就幾胞胎,一樣掂!「乜都整定」呢個講法,不再萬用。婚後一直ready生B嘅Kary吳雨霏,到而家都未有好消息,不過今個月九號先滿三張嘅佢,差幾年先係高齡產婦,叫做仲有時間,可以再努力順其自然靠自己。不過咁,有晚兩公婆同兩大一小加埋一班朋友喺淺水灣廣場食飯飲嘢,Brian全程 ...


同你吟一吟

Kary老公霸住湊 B

生兒育女,以前無論早生遲生又或者生唔出,都有句「乜都整定」做擋箭牌,但事到如今,要仔定女甚至一嚟就幾胞胎,一樣掂!「乜都整定」呢個講法,不再萬用。

婚後一直 ready生 B嘅 Kary吳雨霏,到而家都未有好消息,不過今個月九號先滿三張嘅佢,差幾年先係高齡產婦,叫做仲有時間,可以再努力順其自然靠自己。

不過咁,有晚兩公婆同兩大一小加埋一班朋友喺淺水灣廣場食飯飲嘢, Brian全程霸住湊細路,直頭好似請返嚟照顧小朋友嘅外傭姐姐咁,寸步不離。

老公恨到出晒面,睇嚟 Kary都要轉吓膊,快手啲整番個!

Brian有幾鍾意細路?睇佢抱住人哋個仔,離開餐廳周圍「貢」就知。

老公顧住湊 B(箭嘴), Kary都要企埋一邊。

兩公婆同小朋友家人走先一步,離開時, Brian拖住小朋友唔放,搞到個𡃁仔係咁伸晒手搵媽咪(箭嘴)。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!