掃呢頁CODE去手機

2016年6月2日 星期四

借肚箍陳七 未婚妻 Toby爆粗鬧臭李綺雯 [壹週刊 - 1369] __,Toby,陳七,李綺雯,梁靖琪,M1,

探熱針借肚箍陳七 未婚妻Toby爆粗鬧臭李綺雯南華球星「陳七」陳肇麒,14年在美國向𡃁模女友劉雅婷(Toby)求婚成功,但卻一直未見他有註冊擺酒的實際行動,對婚事hea爆,加上同前度李綺雯(𡃁妹)仍有聯絡,正印Toby嬲到當面爆粗鬧𡃁妹,好火!明知男友花心,Toby於是出絕招,努力「開工」,最終一索得男,搞掂陳七!一索得男風流「陳七」陳肇麒,10年與組合MVG成員劉雅婷(Toby)拍拖期間,多次偷 ...


探熱針

借肚箍陳七 未婚妻 Toby爆粗鬧臭李綺雯

南華球星「陳七」陳肇麒, 14年在美國向𡃁模女友劉雅婷( Toby)求婚成功,但卻一直未見他有註冊擺酒的實際行動,對婚事 hea爆,加上同前度李綺雯(𡃁妹)仍有聯絡,正印 Toby嬲到當面爆粗鬧𡃁妹,好火!

明知男友花心, Toby於是出絕招,努力「開工」,最終一索得男,搞掂陳七!

一索得男

風流「陳七」陳肇麒, 10年與組合 MVG成員劉雅婷( Toby)拍拖期間,多次偷食斷正,就算兩年前在拉斯維加斯向女友求婚成功,但一直齋求唔結,遲遲唔願畫龜做老襯。

唔想夜長夢多, Toby一於生!最終「造人」成功,一索得男,經手陳七冇得走數。

「 Toby身邊唔少朋友都做咗媽咪,佢見人哋老公即刻轉晒性好黐家,於是有樣學樣,話生個 B出嚟等陳七定性啲,我哋仲教佢計住排卵期開工,估唔到轉過頭就中咗!

「 Toby有咗,陳七真係變得着緊好多,呢兩個月,唔使練波比賽就陪女友,每次做產檢更加陪實!雖然男友對自己好咗,但 Toby都有擔心,驚生埋仔陳七仲出去搞搞震,到時仲大鑊!」 Toby身邊人說。

一秒都不能鬆懈,佗住四個月肚的 Toby,繼續做跟得女友。上週四(五月二十六日)陳七到菲律賓完成亞協盃賽事後返港,大肚 Toby堅持去接機。一見面, Toby立即主動攬實。

上個禮拜,陳七到菲律賓完成賽事返港,出閘第一時間打電話向女友報到。

Toby一見男友就攬。

14年,在拉斯維加斯向女友 Toby求婚成功,但陳七拖到今時今日仲未完成手尾。

借醉開拖

雖然就做老豆,但對曾經拍拖的李綺雯(𡃁妹),陳七仍保持聯絡,男友同前度藕斷絲連,一直耿耿於懷。

今年初, Toby出席朋友婚禮,想到自己未婚夫求婚兩年都冇進一步行動,已經觸景傷情,加上同場撞見情敵, Toby火上心頭,竟然借醉對𡃁妹多次爆粗!

「一見到𡃁妹喺度, Toby已經㷫烚烚,嗰晚佢飲咗好多酒,臨散席嗰陣,仲專登行去𡃁妹身邊係咁爆粗,當時𡃁妹同朋友傾緊偈冇理佢,點知 Toby過咗陣又再行去𡃁妹嗰圍枱,又扮企唔穩撞佢,跟住仲大大聲講咗句『臭×』。𡃁妹都呆咗,睥咗 Toby一眼跟住自己行開,當時 Toby仲想繼續追住鬧,好在身邊有兩個朋友拉住佢!」知情人士說。

上月初, Toby到 K11一間餐廳再次與陳七舊愛李綺雯撞到正。

著咗鬆身裙嘅 Toby亦難掩小腹隆起。

𡃁妹現與內地知名動作導演吳永倫拍拖。

寃家路窄

不是寃家不聚頭!今個月十八日, Toby約了朋友到尖沙咀 K11食飯,著住鬆身裙、小腹微隆的她,一入到餐廳,就見到李綺雯。不過 Toby今次好克制,冇開拖,只刻意揀個背住的位坐,免得眼寃。

陳七同 Toby拍拖六年,拍拖初期已經常帶女友出席公開場合。



今年初, Toby出席朋友婚宴時曾借醉爆粗,當場鬧爆𡃁妹李綺雯。

09年,𡃁妹李綺雯經朋友介紹,火速同陳七搞上。

早前𡃁妹現身支持足總盃決賽,當日陳七亦在場。

永遠敵人

情場如戰場,就算過氣情敵,亦常互相「單打」,冇手軟。

胡定欣 莊思敏

08年,胡定欣和莊思敏為吳浩康掀起罵戰,莊思敏指在電視城被胡定欣指罵,被撬牆腳的胡定欣則反指對方搏見報。

陳冠希 余文樂

03年,余文樂與陳冠希疑因為爭鍾欣桐,在《十大勁歌頒獎禮》後台起衝突,幾乎郁手。

唐詩詠 鄺敏慧

09年,「中巴」鄺敏慧介入唐詩詠與崔建邦之間後,兩人同場做活動,唐詩詠寸爆中巴:「巴西菜熱氣,我唔食。」

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!