掃呢頁CODE去手機

2016年6月2日 星期四

行沙灘被拍肉照 森美晒爆肌相反擊 __,森美,

森美真心嬲豬喎,見佢狂post爆肌相就知!藝人成日都要KEEP住個身形以最佳狀態示人,因為隨時唔知幾時畀人偷影,如果唔好彩被人影到個豬腩肉真係水洗都唔清,張相仲要無限次重用,咁先至係最慘!好似森美咁佢就被某傳媒影到佢沙灘半裸LOOK,當然身形唔係咁FIT啦!搞到森美好唔開心,不過森美似乎最驚嘅係梁太(森美原名梁志健)嬲豬喎,佢喺微博留言話:「一早比舊同學笑!見夏天到,開始keepfit,點知一開始 ...


森美真心嬲豬喎,見佢狂post爆肌相就知!藝人成日都要KEEP住個身形以最佳狀態示人,因為隨時唔知幾時畀人偷影,如果唔好彩被人影到個豬腩肉真係水洗都唔清,張相仲要無限次重用,咁先至係最慘!好似森美咁佢就被某傳媒影到佢沙灘半裸LOOK,當然身形唔係咁FIT搞到森美好唔開心,不過森美似乎最驚嘅係梁太(森美原名梁志健)嬲豬喎,佢喺微博留言話:「一早比舊同學笑!見夏天到,開始keepfit,點知一開始 ...


森美真心嬲豬喎,見佢狂post爆肌相就知!

藝人成日都要KEEP住個身形以最佳狀態示人,因為隨時唔知幾時畀人偷影,如果唔好彩被人影到個豬腩肉真係水洗都唔清,張相仲要無限次重用,咁先至係最慘!

好似森美咁佢就被某傳媒影到佢沙灘半裸LOOK,當然身形唔係咁FIT搞到森美好唔開心,不過森美似乎最驚嘅係梁太(森美原名梁志健)嬲豬喎,佢喺微博留言話:「一早比舊同學笑!見夏天到,開始keep fit,點知一開始就見光!點解唔俾(畀)多兩個星期我先影!(重點是,影得梁太唔靚,我死梗!唔比(畀)得佢睇。)」出咗呢個POST冇耐,森美再出一張新相,相中嘅佢大晒麒麟臂,同一對結實胸肌,留言話:「要反撲我現在是咁fit㗎!啍!」相隔十分鐘左右,森美又再上載一張正面爆肌相,六舊腹肌若隱若現,兩隻手操到青筋都現晒,佢留言話:「雄風再現。」睇嚟今次森美真係好嬲豬,誓要將佢啲「肌相」晒冷進行大反擊!

另一邊廂,阿嬌(鍾欣潼)都一樣去要操fit,佢上載喺健身室自拍嘅相,素顏嘅佢仲要嘟係個嘴仔,真係十級可愛呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!