掃呢頁CODE去手機

2018年6月15日 星期五

陳家樂:開腔護舊愛余香凝!陳家樂:不要再指罵她 __,余香凝,陳家樂,

陳家樂開腔護舊愛!藝人陳家樂同拍拖三年幾嘅女友余香凝突然爆出分手,女方更被指另結新歡,而佢所屬公司亦都發出聲明,否認余香凝「偷食」嘅傳聞。呢日,家樂終 ...


陳家樂開腔護舊愛!


藝人陳家樂同拍拖三年幾嘅女友余香凝突然爆出分手,女方更被指另結新歡,而佢所屬公司亦都發出聲明,否認余香凝「偷食」嘅傳聞。呢日,家樂終於開腔回應事件,佢喺社交網發文力撐余香凝,希望大家唔好再指罵對方,佢表示:「對不起 這幾天讓所有關心我的人擔心 感情從來是當緣分來到 幾艱難也可以走在一起 當緣分已盡 無論幾努力維繫也要分開 即使關係起了變化 我仍視余香凝為我最親的親人 這幾年我們經歷過高低潮 經歷過生死 感謝她令我成長 分開不必怪任何人 只怪緣分這麼快走到盡頭 希望大家給我們一些空間 不要再指罵她,傷害她和她的家人 我只想她永遠幸福快樂 無論將來如何 我也會一直默默祝福她。」

另外,其實喺「分訊」傳出前一個星期,有網友喺余香凝嘅社交網,留言指佢借陳家樂宣傳時,陳家樂亦有回應:「多謝你嘅支持 我們的關係是我們的事 我們會努力。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!