掃呢頁CODE去手機

2018年6月15日 星期五

【父子道場見】成日叫個仔搬 72歲夏雨感觸:人老咗好麻煩,要人照顧… __,夏雨,

攝影:葉君海 影片:廖達燊
現年72歲的是夏雨(原名:黃成),為了父親節,竟然上道場。夏雨自認不擅表達情感,認為父子間無須做太多表面功夫。因此,節日對他來說從不重要,生日也不覺得 ...


現年72歲的是夏雨(原名:黃成),為了父親節,竟然上道場。

夏雨自認不擅表達情感,認為父子間無須做太多表面功夫。因此,節日對他來說從不重要,生日也不覺得要慶祝,何況父親節。今次與29歲長子黃奕晨(Dixon)接受《蘋果》專訪,卻在道場上見父子情。

夏雨當年安排喺溫哥華讀書嘅Dixon學習跆拳道,一學就愛上,Dixon現時已經係黑帶三段,早年佢同父親同住嘅西貢村屋「雨房」被爆竊,亦全靠Dixon窮追擊退賊人。

兒子長大了,就得肩負起保衛家園重任,是日Dixon還即興教父親兩招自衛術——由囝囝示範做賊人,教夏雨叔一旦遇襲,可嘗試以左手按着對方膊頭,然後右腳踏前一步,同時以右手按着對方膊頭,將對方壓低。

夏雨叔有名「青筋現」,火氣十足,身手也靈活。當Dixon出手襲擊,夏雨叔即用左手拉着Dixon手臂,再一個反手就將Dixon撻落地,Dixon都被他殺個措手不及。

較量完畢,來點溫情的。Dixon忽然送上名貴鋼筆,作為父親節禮物,夏雨叔亦難掩喜悅,語帶哽咽回應:「雖然筆好小事,但我都好warm,因為有個咁嘅心……」Dixon聞言即攬着父親。

回港六年,Dixon一直跟父親住在同一屋簷下,但承認跟父親有點生疏。他說:「之前有諗過一齊住會溝通多咗,但唔知點解,我哋好少傾偈,大家喺屋企都各自各咁,好似有種隔膜,好生疏。不過,我都畀呢個父親100分滿分。」

Dixon再鼓起勇氣,踏出第一步跟身旁的父親講心底話:「你嘅問題,我未必可以為你解決到,依家成頭家你支撐住,我希望有咩問題,就算我幫唔到解決,但你想同人傾下,可以同我分擔,都可以同我講下個問題喺邊,我未必比到好意見,但想知你背後問題,壓力喺邊。」

夏雨叔一聽到,那堵無形的牆,應聲碎裂:「呢方面我係唔擅於(表達),可能慣咗一個人解決,覺得講咗又如何,都幫唔到……係冷漠啲,唔係話攬頭攬項頸嗰種,原因成長過程我唔喺身邊,的確唔係咁warm!」

夏雨叔又指,明白Dixon繼續跟他同居的心意,但他也有自己想法:「明白佢做嘅嘢,明白佢為我著想,但自己唔係咁諗。每人行自己嘅路,而且一個人老咗好麻煩,要人照顧請個護士喺身邊就得,所以我成日同佢講,第日結咗婚就搬,始終老鬼同後生有代溝,一齊住好麻煩。」

那麼,夏雨叔又對囝囝有何忠告?他說:「佢冇乜機心。佢好似好醒目,但個腦好簡單,邊樣重要一定要做咗先,邊樣冇咁重要,主次位擺錯位,呢個要慢慢長大。」Dixon則表示,最希望可以一家人去旅行,但尊重父親以工作為先,更指自己這方面跟父親最相似。



採訪:小米

攝影:葉君海

影片:廖達燊

場地提供:胡氏跆拳道銅鑼灣道場

相關文章:

【爹哋=萬能俠】妹妹Sukie向父求婚 鍾舒漫自嘲在騙案中成長

https://bit.ly/2JQjfuV

攝影:葉君海 影片:廖達燊 節日對佢哋嚟講唔係太重要,生日也不覺得要慶祝,何況父親節。 節日對佢哋嚟講唔係太重要,生日也不覺得要慶祝,何況父親節。
夏雨收到囝囝送的父親節禮物十分感動。

夏雨收到囝囝送的父親節禮物十分感動。
夏雨認想抱孫,退休後可湊孫為樂。

夏雨認想抱孫,退休後可湊孫為樂。
當年是夏雨叔安排Dixon學跆拳道,如已今他已是黑帶三段。

當年是夏雨叔安排Dixon學跆拳道,如已今他已是黑帶三段。
 Dixon教爸爸自衛術。

Dixon教爸爸自衛術。
一旦被人襲擊,可嘗試以左手按着對方膊頭,然後右腳踏前一步,同時以右手按着對方膊頭,將其按壓在地。

一旦被人襲擊,可嘗試以左手按着對方膊頭,然後右腳踏前一步,同時以右手按着對方膊頭,將其按壓在地。
(蘋果日報)

(蘋果日報)
拍戲拍得多夏雨叔,食過夜粥,夏雨叔一個反手就將Dixon撻在地上。

拍戲拍得多夏雨叔,食過夜粥,夏雨叔一個反手就將Dixon撻在地上。
之後又接演打斷木板。

之後又接演打斷木板。
(蘋果日報)

(蘋果日報)
(蘋果日報)

(蘋果日報)
(受訪者提供圖片)

(受訪者提供圖片)
夏雨承認不擅於表達情感,也不愛將煩惱事帶回家。(受訪者提供圖片)

夏雨承認不擅於表達情感,也不愛將煩惱事帶回家。(受訪者提供圖片)
(受訪者提供圖片)

(受訪者提供圖片)
(受訪者提供圖片)

(受訪者提供圖片)
Dixon最希望有機會一家人去旅行。(受訪者提供圖片)

Dixon最希望有機會一家人去旅行。(受訪者提供圖片)

鍾意就快D Share啦!