掃呢頁CODE去手機

2018年6月15日 星期五

陳家樂:陳家樂余香凝分手 網民爆粗狂插女方 __,余香凝,陳家樂,

都好少可咁一面倒!陳家樂和余香凝突爆「分訊」,引起全城網民熱議,一面倒支持疑被拋棄的陳家樂,為他一往情深但卻要「被分手」而感不值,網民留言:「散咗仲好 ...


都好少可咁一面倒!


陳家樂和余香凝突爆「分訊」,引起全城網民熱議,一面倒支持疑被拋棄的陳家樂,為他一往情深但卻要「被分手」而感不值,網民留言:「散咗仲好唔使畀條普通貨色阻住晒,恭喜!」、「唔好再傷心爺爺!」、「她唔珍惜你,是她冇眼光,你是好男孩,一定會找個比她好百倍嘅女友!」、「好彩睇清佢真面目,你要加油努力紅畀佢睇、活得比佢好,等佢後悔唔揀你。」

至於余香凝則受千夫所指,網民為陳家樂出氣狂批她「拜金」未有珍惜,留言當中更夾雜粗口及侮辱性字眼!包括:「你唔配有陳家樂!」、「呢個世界仲有男人咁專情,你有車禍都承諾照顧你一世,你有冇搞錯?」、「他朝君體也相同!將來家樂飛黃騰達君臨天下嗰陣,你唔好仆番去搵佢!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!