掃呢頁CODE去手機

2018年6月15日 星期五

張敬軒:引起全場哄動!張敬軒開騷多謝「關智斌」 __,張敬軒,關智斌,

開誠布公?張敬軒紅館演唱會開鑼,嘉賓容祖兒出場獨唱《笑忘書》,唱到最後笑住時送了一塊波板糖給剛才哭完的軒仔,之後兩人攬攬,祖兒問軒仔喊咩,然後又笑言: ...


開誠布公?


張敬軒紅館演唱會開鑼,嘉賓容祖兒出場獨唱《笑忘書》,唱到最後笑住時送了一塊波板糖給剛才哭完的軒仔,之後兩人攬攬,祖兒問軒仔喊咩,然後又笑言:「今次畀面你,降兩度簡直造成樂壇浩刧,佢好大威脅,叫佢以後唔好再喺我面前出現。」軒仔笑言:「我諗下辦法。」他亦謂祖兒是「好閨蜜」,祖兒即大叫他是「好姊妹」,並肉緊攬攬,軒仔笑言:「好兄弟唔得嘅依家?」

然後軒仔率領全場向即將生日的祖兒唱生日歌,祖兒笑言:「過咗35歲後我已唔諗住慶祝。」軒仔就謂預備了生日禮物給祖兒,然後工作人員攞了一個果籃出來,抵死的軒仔就只拿出其中一抽荔枝,再只摘了兩粒荔枝送給祖兒,笑言:「成個果籃你食唔晒,送荔枝畀你因爲你火辣辣。」祖兒即扮嬲謂想請軒仔食蕉,又謂依家自己夠晒「火」。然後她笑言想代表兩人花名的「深水埗Beyonce」及「旺角Madonna」快些開騷,軒仔笑言:「開一場容祖兒同降兩度嘅演唱會好唔好?」大家即歡呼,然後祖兒就降下台。

之後軒仔分享與祖兒的相識經過,表示第一次非工作認識對方,當時自己仍是新人:「霍汶希見我好黑、好似冇乜飽飯食、泰國嚟咁,但祖兒已係天后,佢主動行過嚟問我咩名,又問我電話,然後我哋第一次食飯就係喺天后屋企,自此我哋成為好好嘅朋友,所以今晚第一場演唱會要請佢呢個好閨密嚟。」

Encore環節,軒仔唱出《餘震》,鳴謝環節時他多謝樂隊,多謝其中一個樂手時他笑言:「成個關智斌咁樣。」大家即歡呼。唱到最後一首歌《櫻花樹下》時,坐在Panel位的鍾欣潼與老公更企埋身聽歌,十分投入。最後軒仔向不同方向的觀眾單膝跪地感謝,演唱會於11時半完騷。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!