掃呢頁CODE去手機

2018年6月15日 星期五

梁烈唯:「恐怖」翻身!梁烈唯狂吞負評諗過轉行 __,梁烈唯,

曾經迷失過,唯唯終於重拾自信。梁烈唯(唯唯)早年因負面新聞而飽受網友抨擊,曾經感覺度日如年,也為生活感到擔憂,更想過要轉行。經過數年的沉澱洗底,唯唯終 ...


曾經迷失過,唯唯終於重拾自信。


梁烈唯(唯唯)早年因負面新聞而飽受網友抨擊,曾經感覺度日如年,也為生活感到擔憂,更想過要轉行。經過數年的沉澱洗底,唯唯終於重拾信心,近日於《飛虎之潛行極戰》中的恐怖分子角色十分搶眼,「翻身」成功。

梁烈唯由以往在《飛虎》系列中演狙擊手,變為《飛虎之潛行極戰》的反派Kenny,雖然享受做奸角,但初時的確會擔心,但與邵氏高層樂易玲傾談後,認為要有新突破,故接受挑戰,「相信佢費咗一啲唇舌去說服監製去信任我。我又唔覺得呢個角色比其他搶,每個角色都有功能,先會令到成件事出嚟更加圓滿。」

唯唯在劇中的笑容令人感到心寒,他多謝兩位編導的指導和意見,又指角色與自己真實一面有一段距離,投入角色後,每次回家前都要先讓自己冷靜下。

唔敢拍危險鏡頭

由於角色要騷手臂、肌肉,唯唯用了三個月時間,以飲食調節和刻苦鍛煉,將身體推到史無前例的狀態:「拍完《飛虎2》呢幾年保持住140磅,直至我拍《潛行極戰》將140磅拋開,啲肌肉愈大舊磅數愈重。(辛苦成點?)基本上一定會嘔,又會面青口唇白同頭暈。」

去年八月拍攝一場撞車戲份時受傷,唯唯腳傷依然未愈,他直言:「仲醫緊,之前盆骨、腰骨、頸椎骨、胸椎骨有啲歪咗,首先要移番正,跟住再慢慢等個椎間盤縮番入去,仲做緊物理治療。」今次事件令唯唯蒙上陰影,不敢再於新片中拍攝危險動作戲。

一盤散沙冇方向

早年遭受網民抨擊,令事業低沉,問到當時可有為生活而擔憂?唯唯說:「嗰陣唔係低沉,直情係打沉,將梁烈唯打碎打散咗,直頭一盤散沙冇咗去向,直頭覺得要轉行,有諗過做茶餐廳。好彩嗰時好多商家老闆畀機會,仍然可以維持到基本開支。而之後《迷》同《同盟》出街收視好好,先開始對自己有番啲信心。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!