掃呢頁CODE去手機

2018年6月15日 星期五

【新聞女神幻滅】四眼肥妹師奶Look 大台主播嘉欣BB素顏即失女神光環 __,嘉欣,女神,TVB,大台,鍾嘉欣,

早前從一個女子背影,帶點師奶味的打扮,加上一個肥躉,實在很難想像呢個四眼妹,是網民至愛嘅主播女神嘉欣BB。大台班女神主播,好似周嘉儀、陳嘉倩走得嘅走, ...


早前從一個女子背影,帶點師奶味的打扮,加上一個肥躉,實在很難想像呢個四眼妹,是網民至愛嘅主播女神嘉欣BB。

大台班女神主播,好似周嘉儀、陳嘉倩走得嘅走,張文采亦嫁人,網民開電視睇到,仲有個樣清清甜甜嘅陳嘉欣,有傳佢近年當上新聞部一姐,但一姐似乎唔多在意自己身形,從一身打扮,戴埋副眼鏡,師奶味重,同鏡頭前嘅嘉欣BB女神形象,真係有啲幻滅!

不過陳嘉欣今年都33歲,而且一向走平實路線,唔使上鏡時候,就真係一個好普通嘅中女。日前佢返廠錄影前,快快手手隊件三文治同咖啡,三扒兩撥就一餐,跟住就匆匆趕上公司車。咁又係,返工預番啲時間,化個女神靚妝先出鏡。




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!