掃呢頁CODE去手機

2018年6月15日 星期五

吳佩慈搞侏羅紀派對 慶祝細仔一歲生日 __,侏羅紀,吳佩慈,

「九頭身」台灣女星吳佩慈自2014年起,未婚為百億身家富商男友紀曉波誕下兩子一女,分別長女小蕊蕊、次子Hans同細仔Hudson,之後就半退出娛樂圈, ...


「九頭身」台灣女星吳佩慈自2014年起,未婚為百億身家富商男友紀曉波誕下兩子一女,分別長女小蕊蕊、次子Hans同細仔Hudson,之後就半退出娛樂圈,專心相夫教子,前日吳佩慈就為細仔搞咗一個「恐龍生日會」,兩公婆都着晒恐龍戲服同班小朋友一齊慶祝,真係勁開心呀!

去年吳佩慈為紀曉波誕下細仔Hudson,下周五(22日)就係Hudson一歲生日喇,前日佩慈就提早為囝囝舉行生日會,而今次生日嘅主題以恐龍為主,生日會現場有好多恐龍,而佢哋兩公婆都好配合咁着上恐龍戲服,紀曉波仲抱住Hudson影相,大恐龍抱住細恐龍,真係好搞笑呀!

生日會除咗邀請咗好多小朋友出席外,連嫲嫲同婆婆都有出席,三個媽媽仲一齊合照㖭!




鍾意就快D Share啦!