掃呢頁CODE去手機

2018年6月15日 星期五

安仔飛俄羅斯睇波 Sammi想巡迴學校開講座 __,安仔,鄭秀文,Sammi,許志安,許冠傑,Sam,郭晉安,

■Sammi昨晚表示第一次見到崔始源。
■Sammi昨晚表示第一次見到崔始源。鄭秀文(Sammi)、韓星崔始源與鄧麗欣(Stephy)昨日在中環出席Chanel腕錶活動,始源吸引過百粉絲,而 ...


鄭秀文(Sammi)、韓星崔始源與鄧麗欣(Stephy)昨日在中環出席Chanel腕錶活動,始源吸引過百粉絲,而他好親民與粉絲打招呼。始源接受訪問時,透露現忙於籌備專輯,之後會去美國拍電影,及將會拍綜藝節目《Super TV2》。問到始源留港會否探朋友,他表示曾合作拍《破風》的竇驍在港拍廣告,將會晚宴後見面,提到另一演員陳家樂失戀的新聞,在旁繙譯表示他不知道,故不回應,而始源就以普通話表示:「我聽不明。」



想去學校巡迴

Sammi就提到老公許志安是足球迷,將會與明星足球隊去俄羅斯睇世界盃:「唔知佢睇邊場,今晚(昨晚)世界盃11點開鑼,佢都好興奮,之前話自己扭親腳要『掛靴』。」Sammi提到最近聽得太多生生死死、自殺新聞令她心酸:「政府委任我做精神大使,希望去吓屋企學校巡迴講座,注重精神健康問題,唔想被委任咗唔做嘢。」對於好友林燕妮過身,她表示:「佢喺信仰中得到好多平安同力量,佢喪禮我一定會出席。」問到在她身上學到甚麼,Sammi說:「都有,不過自己唔想成日搵嚟做新聞,呢個朋友係我心裏好重要,在心中。」



■崔始源出場見到Sammi即上前握手。 ■崔始源出場見到Sammi即上前握手。
■Stephy透露好友吳雨霏隨時生得。

■Stephy透露好友吳雨霏隨時生得。
■雖然正值炎炎夏日,但黃心穎仍密實現身。

■雖然正值炎炎夏日,但黃心穎仍密實現身。

另外,Stephy大讚始源真人靚仔好吸引,希望有機會合作,之前她與吳雨霏飯敍,她表示:「醫生話佢隨時生得,之前兩、三個禮拜見過一次,個肚都冇咁大。以前有啲幻想,到時生會點,係自然生定開刀生呢啲細節。」問到會否收BB做契女,她說:「冇傾過,佢好似冇講過BB性別,我哋冇乜所謂,都會好錫BB。」

採訪:羅慧敏

攝影:陳慧安




鍾意就快D Share啦!