掃呢頁CODE去手機

2018年6月15日 星期五

許志安:中山埃輸到怕!許志安靠股票冧把認清朋友 __,許志安,安仔,

呢個方法有得諗!為股票瘋狂是常見的事,儘管歌手許志安曾強調投資要安全和平衡,但原來他都曾經是「冧把降」的受害者,自此他學懂理性分析,揚言已對「冧把降」 ...


呢個方法有得諗!


為股票瘋狂是常見的事,儘管歌手許志安曾強調投資要安全和平衡,但原來他都曾經是「冧把降」的受害者,自此他學懂理性分析,揚言已對「冧把降」免疫!

歌手許志安(安仔)受訪分享理財心得,自嘲在投資方面「郁啲就驚」:「有啲公公婆婆唔驚㗎喎,明明股災就嚟,佢哋會話『咁就正啦,要買』,好樂觀!見到佢哋嘅神情有種安慰作用。」他分享中「冧把降」的慘況,自爆當時聽到一個股票編號就買不停:「明明跌都覺得咁就仲好,唔死得算好!(蝕咗過百萬?)咁又冇咁瘋狂。」他笑稱「中降」後絕不會告訴他人,因此逃過被太太責怪!

山埃貼士 認清朋友

說到自此對「冧把降」免疫,安仔認為理性分析很重要:「可以傳到我耳邊嘅消息,其實都幾唔秘密。同埋如果你朋友見到升咗60%先講,咁就衡量到呢個朋友值唔值得交。如果已經升咗3倍,佢仲叫你買,你真係要同佢絕交,刪除佢電話號碼,最多下次畀番個微信佢!」

早前出席DBS星展銀行iWealth® app發布會後,他坦言投資與唱歌、演戲一樣,一定要專心才會成功:「當然依家方便啲,揸住手機都可以知道理財動向同埋睇資訊。就算唔買,同人傾偈都要知道依家發生緊咩事。呢啲幾好玩,我嘅興趣都大。」

享受慢活 無意移民

之前安仔到加拿大舉行慈善演唱會,順道與親人享受天倫之樂,安仔形容雙方生活大有不同:「我喺嗰度行得好慢,如果我喺銅鑼灣咁行,就會畀人拍片擺上網,話點解呢個傻佬行得咁慢!」他表示習慣了香港的節奏和喜歡新鮮事物,加上家人、朋友和歌迷都在香港,即使喜歡當地,亦沒打算退休後移民:「我有好多嘢冇做過,例如舞台劇、編劇,可以不斷嘗試。」問到之後的工作安排,他就透露下半年會推出新廣東歌:「仲傾緊啲電視、電影劇本,如果落實就要拍兩、三個月。(爭視帝、影帝?)好似好遠喎,做好自己先!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!