網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月1日 星期一

湯怡:被吊半粒鐘!湯怡跳樓嚇到面青 __,湯怡,

藝人湯怡、王浩信及徐榮今日現身荃灣商廈天台,為無綫劇集《極道怪咖》拍外景,戲中講述湯怡被飾演社團大佬的徐榮綁架,最後被綁吊於27層高的天台外,險象環生 ...


藝人湯怡、王浩信及徐榮今日現身荃灣商廈天台,為無綫劇集《極道怪咖》拍外景,戲中講述湯怡被飾演社團大佬的徐榮綁架,最後被綁吊於27層高的天台外,險象環生!拍攝綁吊戲前,一臉緊張的湯怡不停於天台上踱步,未幾,有數位工作人員上前幫她穿上安全衣以及繫緊安全帶,而她為確保安全都有再三確認是否綁緊。

待劇組人員一切準備就緒,正式開拍時出動兩部航拍機,湯怡戰戰兢兢行近天台邊緣,被吊出一刻不禁大叫幾聲,更高呼「好驚呀」,搞到身後工作人員都替她捏一把汗!整個被吊過程歷時大半小時,雖然湯怡於極度驚恐之下,但仍能拎出專業講對白及做足反應,靜心等候王浩信前來營救,而每次停機,工作人員都會即刻上前拉住湯怡埋欄邊稍作休息。

試戲驚到喊

湯怡完成被吊場口後受訪,驚魂未定的她自爆剛才已是第二次被吊,不過時間比第一次更長:「第一次吊咗大約5分鐘,吊之前我行埋去都未出,仲有成4格嘅距離,就腳軟、心跳勁快,忍唔住驚同喊,雖然只係試戲,但個心情係同戲中吊出去係一樣,喊咗出嚟!」

湯怡續指拍之前導演都有問過她是否畏高,曾試過於6、7層的唐樓拍攝跳樓戲的她自覺冇有怕:「佢問十幾樓得唔得,都OK嘅,但前兩日先知係廿幾樓,嗰時導演仲話係背住出面,我都OK,因為望天咩都唔知,係今日一嚟到!廿幾樓之餘仲係要望地下!(畀導演呃咗?今日愚人節!)係喎!佢今日都好少同我講嘢。」其後又笑言有追住導演「責問」為何真實情況與當初說法不一,但湯怡成功挑戰後都覺得好開心:「知係安全,但心跳勁快,工作人員抱住我好有安全感,但一放手就好想喊,就好似準備好要跳落去嘅感覺,離心力好大,拍完依家都好攰。」

兩日冇沖涼

問到吊出去一刻腦海想甚麼?她坦言是屋企人:「真㗎!大吉利是講,如果真係有咩意外點算?(有冇買定保險?寫定平安紙?)相信TVB有幫我買重保險嘅,我依定個人都仲未定!」問拍TVB劇集會否覺得辛苦?她表示開拍前有好多有經驗的人講過大概拍攝狀況,自己都做定心理準備,但開拍後又未至於想像中般辛苦,惟自爆破極限兩日冇沖涼:「好開心,一開心時間就過得好快,係要爭取時間休息,試過兩日連住開工冇沖涼,冇落妝就瞓,自己有潔癖都跨越咗!不過我只係瞓梳化,冇瞓落床。(最短試過瞓幾多個鐘?)個幾鐘,如果要落埋妝就冇時間,咁不如直接瞓,但如果好幾日都係咁就吃力啲,兩日都OK。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!