網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月1日 星期一

鄺潔楹張寶兒「是非精」提早抖暑 __,張寶兒,鄺潔楹,

張寶兒(左)及鄺潔楹同場即「是非精」上身,嘈到拆天。
鄺潔楹張寶兒「是非精」提早抖暑「是非精」張寶兒及鄺潔楹(Judy)昨日出席商場活動大玩科學小遊戲,二人同場即表現出「是非精」嘈到拆天的本色,Judy笑 ...


鄺潔楹張寶兒「是非精」提早抖暑

「是非精」張寶兒及鄺潔楹(Judy)昨日出席商場活動大玩科學小遊戲,二人同場即表現出「是非精」嘈到拆天的本色,Judy笑言《學是學非》要暫停,是因為要讓幕後人員的耳朵好好休養,待暑假後才續拍。問到參與《學》的拍攝後,智慧是否增長不少﹖她說:「轉數係快咗少少,因為經常要死兜同識執生,節目入面嘅博士真係令我哋學多咗知識,但可能我哋令佢哋智慧下降。」

至於張寶兒首部參演劇集《鐵探》今晚首播, 她表示十分緊張:「最初都將『是非精』好興奮嘅感覺帶去套劇入面,導演叫我情緒要壓一壓。(期待同劇惠英紅會帶挈收視?)一定會!佢氣場好勁,我出場嗰幕就係畀佢鬧。佢幫咗我好多,畀好多提議我。」






鍾意就快D Share啦!