網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月1日 星期一

張國榮:【難捨哥哥】中港台星發文 齊悼念張國榮 __,張國榮,

16年前嘅4月1日,哥哥張國榮(Leslie)一躍而下離開咗大家!每年嘅今日,大家都會諗起佢,一班中港台星都喺社交網發文表達對哥哥嘅思念。曾與哥哥合作 ...


16年前嘅4月1日,哥哥張國榮(Leslie)一躍而下離開咗大家!每年嘅今日,大家都會諗起佢,一班中港台星都喺社交網發文表達對哥哥嘅思念。

曾與哥哥合作無間嘅袁詠儀凌晨喺微博轉發Leslie配上佢獨白嘅片段,留言:「今年來個不一樣的片段」而台灣女星舒淇亦轉發表示「想念[鮮花]」。

歌手古巨基及湯寶如分別留言:「四月一。念[鮮花]」及「Miss you ! ❤️ ​​​​」而內地女星章子怡亦難捨哥哥:「16年了,你始終不曾真的離去[鮮花]想念一直在,你都好吧」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!