網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月1日 星期一

馬賽:肥咗10kg!馬賽挺巨肚拖仔出巡 __,馬賽,

藝人馬賽年初宣布結婚,之後更被東網踢爆懷孕,不過皆因佢話老公係圈外人,所以對感情事都保持低調。馬賽早年被揭發同大陸女製片人汪子琦過從甚密,更流出艷舞片 ...


藝人馬賽年初宣布結婚,之後更被東網踢爆懷孕,不過皆因佢話老公係圈外人,所以對感情事都保持低調。馬賽早年被揭發同大陸女製片人汪子琦過從甚密,更流出艷舞片,遭無綫雪藏,只後返內地發展,依家覓得如意郎君,為對方佗BB,可以話係苦盡甘來。

今日佢喺網上晒出新相,素顏上陣嘅佢精神唔錯,見佢腹部明顯隆起,身形亦圓潤唔少,仲拖住個小朋友添!馬賽留言:「回港完成理財策劃顧問的課程,順便與朋友相聚,捕獲胖了10kg的『我』,我比較願意承認美顏相機下的『我』。」

馬賽話醫生有同佢講基礎體重比較輕,一星期會做三至四次瑜伽,為順產做好準備,又話之前食素四年幾,依家佗B有啲貧血,所以都有食番啲肉。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!