網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月1日 星期一

呂慧儀:【霸道總裁】呂慧儀爆仔仔因「第三者」呷醋 __,呂慧儀,

藝人呂慧儀(Konnie)離婚後專注拍劇同湊仔,同囝囝「蟹籽」感情勁好嘅佢周不時會帶個仔出去玩,享受天倫樂。今日Konnie喺社交網上載咗張新相,佢抱 ...


藝人呂慧儀(Konnie)離婚後專注拍劇同湊仔,同囝囝「蟹籽」感情勁好嘅佢周不時會帶個仔出去玩,享受天倫樂。今日Konnie喺社交網上載咗張新相,佢抱住囝囝展現燦爛笑容,心情靚爆!原來兩母子去咗親親大自然,不過見「蟹籽」似乎冇乜笑容,Konnie大爆佢呷咗一個男人嘅醋…嗰位就係「龔燁」張景淳喇。

「龔燁」同「熊若水」呢對《愛.回家之開心速遞》嘅螢幕情侶深受觀眾歡迎,不過原來都有人唔鍾意…Konnie留言透露4歲嘅囝囝已經識得自己重溫《愛回家》,但就畀白色情人節嗰集搞到唔多高興:「老闆話唔開心,見到Stanley哥哥錫佢秘書,以為秘書唔錫佢了。秘書覺得老闆好可愛😍,當然有解釋給老闆聽,那是秘書的工作,老闆懂事無(冇)嬲,仲抱緊錫返(番)添!」估唔到Konnie阿仔細細個已經咁有霸道總裁Feel!網民話「蟹籽」開始懂事,仲有人搞笑提議可以叫「龔燁」錫埋「蟹籽」,咁佢就唔會呷醋,仲可以變「一家三口」添…呢個提議又幾好喎!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!