網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月1日 星期一

【候選男配角食得挑剔】男友潘燦良搵食左揀右揀 飢餓蘇玉華發忟 __,潘燦良,蘇玉華,

憑電影《逆流大叔》,今年有份角逐金像獎最佳男配角嘅潘燦良,日前同女友蘇玉華出街醫肚,現場所見,單憑讀唇,就知蘇玉華講緊乜:「快啲啦,好肚餓呀。」曾經係 ...




憑電影《逆流大叔》,今年有份角逐金像獎最佳男配角嘅潘燦良,日前同女友蘇玉華出街醫肚,現場所見,單憑讀唇,就知蘇玉華講緊乜:「快啲啦,好肚餓呀。」

曾經係美女廚房冠軍嘅阿蘇,似乎對食無乜要求,反而佢嘅另一半潘燦良,喺餐廳門口要研究一輪個餐牌,而蘇玉華等到忟忟地嘅反應,就知佢已經餓到一個點,最後睇咗成分鐘,男友都係決定唔食呢間,唯有行快兩步,再搵過終於搵到個地方撐枱腳。嘩,阿蘇下下都大大啖放入口,就知佢剛才餓到發忟係可以理解。

食完飯,兩個行超市,女嘅負責揀,男嘅負責拎,分工清楚。

睇真啲,已經51歲嘅蘇玉華當日係全素顏,皮膚又白又firm,無懼零妝,絕對見得人。

而佢同潘燦良,曾經分手並各有所愛,男方前度係劉玉翠,女嘅就同唐寧前夫鄧偉傑拍過拖,感情喺舞台劇圈子兜兜轉轉,最後兩個都係揀番對方復合,直到今日。而且不時喺舞台劇,以情侶檔上陣,上年仲一齊攪「project roundabout」,推動本地舞台劇,佢地關係在公在私都係一對好拍檔。


鍾意就快D Share啦!