掃呢頁CODE去手機

2015年5月1日 星期五

余文樂輸咗對鞋 [忽然1周 - 1031] 余文樂,MW,



余文樂(中)同池珍熙(右)拍埋崔始源(左)隔籬,矮成半個頭。所以話呢,識着鞋真係好重要㗎!之但係余文樂手上隻「撈」,補番飛。

媽咪姐

余文樂輸咗對鞋

韓國男星不嬲識打扮,尤其對自己對鞋更加執着。好似呢晚《赤道》首映咁,不嬲叫做高大靚仔嘅余文樂,同池珍熙都係 178cm高,睇落唔矮

紮腳欣宜

自從欣宜話要做自己,唔再減肥,果然講得出做得到。不過佢呢日出席養生店開幕,一身裝扮靚就靚喇,但要着對 5吋高踭鞋,仲要紮到對腳咁,辛苦咗啲囉。

但兩人一拍埋報稱有 183cm高嘅崔始源度,出事喇!高度差咗半個頭,余文樂即時變咗矮仔,真係輸人又輸陣呀!不過,媽咪姐見崔生着西裝都着 boot,又諗起有次喺韓國遇到崔生,身高 165cm嘅媽咪姐,企埋去都到佢嘅眼眉位。唔通我仲高過余文樂?崔生,你好鬼馬呀!

鍾意就快D Share啦!